Skocz do zawartości

PARTNER GŁÓWNY:

hyip monitoropcje binarne

PARTNERZY
STRATEGICZNI:

Reklama




hcpdyzio

VIP
  • Zawartość

    984
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

50 Wspaniały

O hcpdyzio

  • Tytuł
    Zawodowy inwestor

Informacje o profilu

  • płeć
    Male

Metody kontaktu

  • Skype
    hcp19771

Ostatnie wizyty

1018 wyświetleń profilu
  1. beda dofdane inne mozliwosci wprowadzenia depozytu? np. bch I eth ?
  2. gdy ruszyl dostep do gieldy ,wycofalem depozyty,zostal mi tylko jeden ktorego nie moglem zcancelowac,i sprzedalem wszstko na extrates po 80$ za sztuke,wszytko bez zadnych problemow
  3. BeerBiz - do 120% - www.beerbiz.pro

    jakies nowe inof.? ktos?cos?
  4. Bitcoin - co się dzieje?

    Spadki sa spowodowane ost.expose rzadu Indi ,gdzie byl przedstawiany buzdzet,okreslono w nim jakoby btc mialoby byc zakazane,panika I wysprzedaz btc w Indiach spowodowal spadek bitcoina do 4000$ na tamtejszych gieldach,w expoze nie zakazano btc jak to odebral rynek,ale stwierdzono ,iz nigdy nie bedzie mial w obrocie takich samych praw jak waluta narodowa.
  5. daje tylko informacje,to co znia zrobisz juz mnie totalnie nie interesuje
  6. doszedlem do wniosku ,ze poczekamy na gielde jeszcze troche,lub dluzej,a ze mial to byc juz scam to wrzucilem wszystko w mining ,zobacze co z tego wyniknie,jesli komus uda sie wyslac occ na gielde niech da znac,jak pisal kolega wyzej
  7. mam portfel,wplacalem na niego I wyplacalem,wszystko dziala jak powinno
  8. zatwierdzil ktokolwiek depozyt na jakiejkolwiek z gield?
  9. no I o to chodzi,kasa ma sie mnozyc
  10. nic sie nie unioslem ,skomentowalem sytuacjie,mial byc scam nie jest ,wiec jestem zadowolony, ze jest jeszcze mozliwosc wyciagniecia jakiejkolwiek kasy,ktos napisal wyzej ,ze inwestorzy powinni decydowac o takich zmianach ...zapewne w hyipie zadecydujemy o czymkolwiek:) moim skromnym zdaniem raczej jestesmy graczami niz inwestorami...moze cos ugramy a moze nie Pozdr.
  11. byl scam-zle,...dziala tez zle,bo zamienili na coiny....zamienili na coiny bys mogl inwestorze drogi na gildzie go sprzedec,inaczej po co by to wszystko robli,latwiej byloby wylaczyc wtyczke I po zawodach
  12. juz dziala,sporo zmian zobaczymy czy na lepsze
×