Skocz do zawartości

PARTNER GŁÓWNY:

hyip monitoropcje binarne

PARTNERZY
STRATEGICZNI:

Reklama




cacc

Forumowicz
  • Zawartość

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

29 Wspaniały

O cacc

  • Tytuł
    Bywalec

Informacje o profilu

  • płeć
    Male
  • Lokalizacja:
    Ponczkogrod
  • Zainteresowania
    Ponczki

Ostatnie wizyty

158 wyświetleń profilu
  1. Porządna i znana marka uznana w swiecie kryptowalut https://coinclarity.com/exchange/btc-alpha/ Wyborna marka którą jak by mógł to by pewnie sam @Egzekutor polecał - same wyborne opinie
  2. [---] Nie obrażamy i nie atakujemy innych forumowiczów nawet jeśli mają inne zdanie od naszego!
  3. Ale zwazcie ze Nanosaki reprezentuje gówno firemke ffmedia ktora robi SEO pod naganiacza tą swoja pseudo newsową strona, a wklejajac tu link tylko to SEO poprawia. Swoja droga przegladałem dzisiaj followersów damiana oszustkiewicza, abstrachujac od kupnych folowersów na fb (jak by ktos w ogole na to patrzyl) to trafil sie jeden hindus ktory tez forsuje kryptowalute - nowego coina - "Girocoin". Metoda ta sama co w dascoinie - nasrane ludzmi w garniturach ktorych nazwiska zaczynaja sie od "Dr" albo Phd - eventy w szwajcarii - otwieranie parasoli w doopach, przecinanie wsteg, apki na telefony. Ogolnie głupich nie sieja, ale ich liczba mnie zaczyna przytłaczac ...
  4. Lemanski mowi ze napadli go bandyci, okradli i połamali ręce - tak naprawde to se sam połamał od kręcenia wajchą od Audiotune żeby kwiki narkusa i spóły umelodnić. Co do samych wycieczek to nie pamietam juz kto (pewnie Pelczar) sie sprzedał zę w sumie to oni te wycieczki wrzucaja w koszta i rozliczaja jako wyjazdy szkoleniowo słuzbowe. Pytanie do bardziej obeznanych jakie wałki mozna na tym robic (w stylu VAT etc)? Nie sadze aby chodzilo tylko o odliczenie od dochodowego. Poza tym pewnie dostaja (o czym juz nie wspominaja) promo kase za nagonienie grupy wycieczkowej. Dla porównania mozna zobaczyc jak wyglada "wycieczka" do USA Damiana Wałkiewicza i jego "zjadłabym kanapke"-żony - spanie na piachu, mycie sie w hotelach za 5 dolarów, ze-niby-dla-zartu pokazywanie jak odpiac blokade z (nie?)kradzionych klapek etc. Bida. Straczyło na przelot i wynajem jakiegos tam forda. To samo z wycieczka do kataru gdzie dzieciak Dymiona wspomina ze "a z tamtego hotelu to ucieklismy" (pewnie nie płacąc). Mysle ze ludziom ktorzy wchodza w oszustwa pelczara i wałkiewicza, przydało by sie spotkanie z prawdziwymi milionerami. Ludzmi ktorzy faktycznie obracaja takimi pieniedzmi i placą podatki od nich (a nie ze zrobie screen z przelewem gdzies tam to bedzi ze do US wyslalem). Skonczyla by sie raz dwa komedia pelczara ktory na green screenie w pokoju mniejszym niz moj kibel przy sypialni dla gosci nagrywa swoje filmiki o tym ze co tydzien zarabia 100.000 pln. Zaraz oczywiscie stwierdzi ze "reinwestuje" 102.000 pln zeby miec potem 104k pln itd. Co ciekawe - ze socjologicznego punktu widzenia - ich grupą docelową są ludzie ktorzy na swoj niewielki rozwój umysłowy łapia sie na te bzdury - ale jednoczesnie nie operuja kwotami wiekszymi jak 100k rocznie netto. Wiec nie bardzo wiem w co celuja - wypompowanie drobnych z jak najwiekszej ilosci ludzi ? Z trzeciej strony - sam Doomian Wałkiewicz ostatnimi czasy nagrywa grzeczno pierdzące filmiki o fjuczur net. Nie wiem czy Ziemian jest na tyle prosty zeby kupowac tą tandete po taniosci. Jak jestem przekonany ze z Morgersternem zapewn piorą kesz mocno, tak fakt ze sam D.Żyłkiewicz zwraca uwage w swoich postach ze jest od lat na 1szym miejscu (mały ruch na portalu) nie budzi u nikogo podejzen... Moze warto wejsc w ta nisze - sprzedajesz ludziom gowno w paczkach z blokczejnem doklejonym w pendrivie.
  5. Bo szach mat - nie jedz pszenicy. Z powyzszych filmow wynika jednak ze schemat na jeleni jest prosty - jak przewalczą 27 kwietnia jakims cudem to beda daspay sprzedawac prze poleconych. Co skutecznie wyeliminuje dalsze puchnięcie programu. Wtedy jak zwykle bedzie wina nie przygotowanego społeczenstwa na innowacyjnosc.
  6. Dlaczego? Wrecz przeciwnie - powinno byc: https://www.theo2.co.uk/events Ale nie ma. Jest to pierwsza rzecz ktora jest zaplanowana w ich agendzie wiec albo bedzie wielka kaka po ktorej na kolacji sie bedzie Matjas tłumaczyl albo po prostu nikt nie przyjdzie a z tłumem dascoinowców bedzie musiałą dealowac ochrona O2
  7. Jaka logika moze byc powiazana z "nasze wnuki beda na tym zarabiały" jak w internecie nic nie ginie, a juz nie przy tak grubej aferze - i ludzie tacy jak żuku będą na celowniku nie tylko SKA czy Skarbówki ale tez przecietnego kowalskiego ktory zainwestował, nie naganiał. wie gdzie go na Nyskiej we Wrocławiu znaleźć i chce dać mu w morde ???
  8. Forum - na podstawie tego zrzutu ekranu uwazacie ze byloby gorsze : naganiacze robia sobie fotoszopa z licencjami czy Swoja droga jak mozna byc tak mocno zdropsowanym zeby mowic na filmie ze 3 licencje przyszly od pelczara a sam pelczar podpiety jest (niby) pod swoja konkubine chociaz sam kreci tym kontem i stronkami. Ech. Kto sie w ogole na to jeszcze łapie? 15stolatki ?
  9. Nie przejmuje sie opinia innych. Natomiast czyta forum dokłądnie i te pretensje które ma do znajomych o komentarze jest naprawde pyszny. posmialismy sie, pozartowalismy, ale ...:
  10. Dziecku za dascoiny bedzie wyprawke pewnie kupował. Chociaz oczami wyobrazni widze dziewczyne milionera w MOPSowej kolejce z wnioskiem 500+ (oczywiscie zeby zakupic kolejne licencje). Parcie na licencje i produkt jest zadne - wystarczy wrzucic wyszukiwanie w reddit, twitterze zeby zobaczyc ze przecietny kowalski ma to gdzies. Fora branzowe dascoina wrzucaja do jednego kosza z gnijacymi smieciami... Takze sukces na miare Apple i wynalezienia ognia.
  11. Na sile probojemy pokazac? Chcesz powiedziec ze ludzie z tego forum robia 15 filmikow dziennie, zrobili blog pod osobna domena i forsuja innym ludziom na siłe wszedzie gdzie sie da? Publikuja na facebooku w kazdym swoim poscie, na yt, twitterze, instagramie i na siłe chodzą po domach i pokazuja ? [---] A moze to ty przyczołgałes sie tutaj po tym jak zanazłeś w google linka albo demian rzodkiewicz ci przesłał messengerem linka? Forum ma swoj zasieg i nikt nikogo tutaj na siłe nie trzyma - pakuj sie i znikaj jak na siłe ktos ci cos robi [---] offtopic
  12. [---] my? To ten gosciu to wymyśla ->
  13. Oglądałem ten ich webinar, pierwszy raz. Festiwal samochwalenia i automasturbacji. Wszystko fantastycznie ekipie idzie bo odpowiadaja na swoje pytania które same ukłądają pod już gotowe odpowiedzi. Oderwanie od rzeczywistosci i hipokryzja wysokiej jakosci. Widac np. kalkomanie i powtarzane utarte slogany - ktore slychac u damina żułtkiewiza i reszty. Natomiast najlepsze info jakie jest to takie ze temat ma szanse sypnac sie juz za 20 dni, bo nie widze jak wytlumacza kolejne opoznienie czy inny plot-twist jak po raz kolejny śmiećskoin nie wyjdzie na gielde zewnetrzna (jakakolwiek znana - a nie własna napisana przez ten sam zespol) albo zaryje morda o 0.01 na wykresie No i bardzo sie ciesze ze wszyscy z projektu dascoin czytaja to forum i tworza swoje materiały na jego podstawie, ciagle sie do niego odnosząc
  14. Ale żeś łyknął jak pelikan. Na tym filmie nawet widać że ta jego żona siedzac na tylnym siedzeniu nie może powstrzymać się od śmieszkowania z bzdur które on wygaduje. Motyw jest prosty. Linia kredytowa pewnie wyschła i o ile zostały mu jakieś mieszkania na sprzdaż to tym może sie co najwyżej podratowac. W praktyce gościu nie ma 315k PLN na zakup smiesznych numerków w internecie, ani na zakup domku w arizonie. Ogolnie fakt ze opowiada bzdury o kupowaniu domkow, jadac z wiza turystyczna do usa na tydzien, jest komiczny - i gra na ludziach nie znajacych sie na realiach takich operacji. Natomiast jak by jelenie przyszły i powiedziały - "no damion - dlaczegósz to ponownie nie wyjehałeś do ósa ten domek kópować" - to damion odpowiada - a bo w dascoina zainwestowałem i chce sie skoncentrowac na dalszym kupowani numerkow w przegladarce. Ogolnie przy tak intensywnym ruchu (drugi raz w ciagu 30 dni) na granicy z usa - celnicy zaczynaja nabierac podejzen i sam znam przypadki cofniecia powazniejszych ludzi z umocowaniami prawno-biznesowymi duzych korporacji do kraju z tak blachego powodu, a nie tam jakiegos damianka co kaptejn fridom on bedzie szałas na pustyni kupował. Reasumujac sposob myslenia demiana srakiewicza: Domku na razie nie bedzie bo za wszystko kupujem dascoin (bo tak w niego wierze) Wyjazdu do USA nie bedzie bo na razie nie kupuje domku to po co - lepiej pojechac na kolejne last minet all inclusive do szarm el szejk za 2 koła byle tylko uniknac tych wezwan z sądu i ludzi z opieki co go nachodzac Pelczarski wypromowany na swoim profilu ze niby pod nim licencje beda kupowane - nie wiem po co mialby to robic jak sam ma swoich kont z 50 w systemie Zakupu samych licencji tez oczywiscie nie bedzie bo kasa nie styka juz od dawna, pelczar oczywiscie potwierdzi zakup bo przeciez zaufane funfle z (od)bytomia. W tym samym czasie czaku walnie kolejnego fotoszopa ze niby zakupionych lincencji jest za dwadziescia milionow (ktore pokaze sie z daleka na filmie w telefonie) i juz - totalnie damieniek wyjdzie z twarza xD Nota prawna: Powyzsza wypowiedz jest czescia artystycznego hapeningu spolecznego pt. "Dymistyfikacja polskich dorobkiewiczów, z pochodzeniem alkoholicko-patologicznym, z miejscowosci mniejszych niz 100tys mieszkancow" - która nie jest dofinansowywana ze srodkow Unijnych. Wszystkie osoby przedstawione w powyzszej wypowiedzi, jak i zdarzenia sa fikcyjne i nie powinny byc utozsamiane z osobami w prawdzwiwym zyciu. XDXDXD
  15. Bzdura. Ogladałes to w ogole? Gosciu trzezwo opisuje cala sytuacje i tyle Kufieta Patrol z Kancelarii Kufieta juz jedzie - wiesz z kim tanczysz ? wiesz z kim tanczysz ?
×