Skocz do zawartości

PARTNER GŁÓWNY:

hyip monitoropcje binarne

PARTNERZY
STRATEGICZNI:

prozysk

Reklama

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich:)
Wiem,że podobnych tematów pewnie była masa, nawet kilka przeglądałem, ale wciąż nie wiem jakie książki są warte wydanych pieniędzy i godne uwagi.
Mając trochę wolnych środków finansowych, bonusów do empiku a nawet kindle-a postanowiłem się zaopatrzyć na przyszłość w kilka ciekawych pozycji.

Co Wy bardziej doświadczeni użytkownicy możecie mi polecić?

Interesują mnie książki o analizie technicznej(chodzi mi głównie o ''zabawę'' na rynku,giełdach kryptowalut,analizie wszystkich aspektów wpływających na wzrost i spadek cen, w jakie waluty warto inwestować i co na to wpływa a także innych zbliżonych aspektów).
Fajnie jakbyście coś polecili z zakresu ogólnych zarobków i finansów, zapewnienia sobie lepszych warunków finansowych w przyszłości :)

Z góry uprzedzam,że jestem początkującą osobą jeżeli chodzi o takie dziedziny z ograniczoną liczbą środków finansowych. Jako,że przeważnie staram się myśleć trzeźwo i realnie patrzeć na świat, wiem,że trzeba się będzie wiele napracować i pewnie przez lata zdobywać wiedzę,aby w przyszłości były z tego jakiekolwiek profity i abym się biegle połapał o co w tym wszystkim chodzi:) 

Poszukuję czegoś na początek, ''fundamentów'', ale też nie chce książek zbyt prostych, gdzie do zapisanych w nich wniosków mógłbym dojść samemu przez pryzmat czystej logiki.
Oczywiście nie muszą to być książki, mogą być jakieś artykuły,blogi i inne pomoce ''dydaktyczne''

Pozdrawiam!

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Najważniejszy aspekt na rynkach walutowych to psychika i radziłbym od tego zacząć.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Sugerujesz coś konkretnego? :)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Np tutaj jest tego sporo : http://www.maklerska.pl

Ale wpierw polecałbym skorzystać z darmowej wiedzy od TJS : https://www.youtube.com/channel/UCtgkij_zW8jUoGrpl8nCkhQ