Skocz do zawartości

PARTNER GŁÓWNY:

hyip monitoropcje binarne

PARTNERZY
STRATEGICZNI:

prozysk

Reklama

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Nazywam się Maria i jestem przedstawicielką firmy Opteck.

Jeśli nie mieliście jeszcze okazji zapoznać się z naszą platformą oraz zasadami handlu opcjami binarnymi zapraszam do przejrzenia działu http://www.hyipforum...warunki-bonusu/ .

Ja, na łamach tego forum, z chęcią odpowiem na wszelkie pytania oraz wątpliwości.

Pozdrawiam Serdecznie,

Maria

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Witam, interesujący projekt ale nie mam kompletnie doświadczenia w takich inwestycjach czy korzystając z demo mogę nauczyć czy jest to możliwe?? Czy dostęp do DEMO programy jest w przypadku rejestracji? Pozdrawiam

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

A jak otworzyć konto demo? Mam już konto live, nie ma możliwości wybrania konta demo? Czy potrzebna jest ponowna rejestracja? Tak zrobiłem ale nic to nie dało, wciąż nie widać możliwości wyboru między kontami...

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

No własnie zarejestrowałam sie i nie ma mozliwosci otwarcia konta demo, próby ponowne nic nie daja.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Czekamy więc na wyjaśnienia pani Marii z Optecku :)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Dzień Dobry,

Dziękuje za zainteresowanie naszą platformą Opteck.

Konto demo udostępniamy osobom, które dokonały pierwszej wpłaty, tak aby mogły one potrenować przed inwestowaniem rzeczywistymi pieniędzmi.

Ponieważ wkładamy wiele czasu i pieniędzy w edukację naszych klientów nie udostępniamy konta demo osobom, które nie złożyły pierwszego depozytu ponieważ tak jak zaznaczyłam oczekujemy, że osoby, które grają na demo są poważnymi inwestorami, którzy chcą pomnażać swoje pieniądze z Opteck.

Każda osoba, która wpłaca depozyt otrzymuje Personalnego Doradce do spraw konta, który krok po kroku przeprowadza przez platformę i uczy jak inwestować w opcje binarne właśnie na koncie demo.