Jump to content

PARTNER GŁÓWNY:

hyip monitor

PARTNERZY
STRATEGICZNI:

AdBlock wykryty!

 

sketch-logo.png

 

Funkcjonowanie naszej strony internetowej jest możliwe dzięki wyświetlaniu reklam online naszym czytelnikom. Staramy się, aby nie były one liczne ani przedstawiane w sposób agresywny. 

Prosimy więc o wyłączenie dodatku typu AdBlock dla strony hyipforum.pl :)

 

Reklama




Perla1

Forumowicz
  • Content count

    366
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About Perla1

  • Rank
    Doświadczony inwestor

Informacje o profilu

  • płeć
    Female
  • Lokalizacja:
    wybrzeże
  1. @Skowron: Do kwalifikacji wystarczy jeden e-produkt (w cenie od 7,50 zł) lub zakupy za min. 50 zł. Przy zakupach warto zwrócić uwagę na koszty dostawy. Poniedziałkowe webinary to najlepsza opcja uzyskania podstawowych info. Koszt zamówienia Zamówienie od 150 zł płatne z góry = koszt 0 zł. Zamówienie od 150 zł płatne przy odbiorze = koszt 6 zł. Zamówienie od 50 zł do 149,99 zł płatne z góry = koszt 19 zł. Zamówienie od 50 zł do 149,99 zł płatne przy odbiorze = koszt 19 zł + (6 zł za opcję "płatne przy odbiorze") = 25 zł. Ps: Mimo, że temat ucichł ostatnio, to jednak zakupy w Familo robię regularnie dla swojej wygody. Zdarzyły się może jakieś dwie miesięczne przerwy. Zatowarowanie jest dużo większe, zrobienie zakupów za opłacalną kwotę 150 zł nie jest żadnym problemem. Dodatkowo, teraz możemy sami dzięki swoim zakupom generować swoją premię na wyższą przekazując innym część swoich punktów.
  2. Nowości jest faktycznie wiele, ale to nie koniec. Na przyszły tydzień przewidywane jest podpisanie umowy notarialnej z Partnerem, który ma zasilić fundusze na dalszy szybszy rozwój Familo. Jeśli już zostanie to sfinalizowane to wówczas możemy spodziewć się jeszcze lepszego tempa.
  3. Miesiąc marzec to rekord tempa rozwoju asortymentu. Pojawiło się wiele nowości z różnych kategorii, przewinęły się również świąteczne 50% promocje na słodycze. Nawet bardziej wymagający na pewno mają co wrzucić do swojego koszyka. Przeszkodą w tym wszystkim może już tylko być słomiany zapał lub inne wyobrażenie całej idei
  4. @kusmider - zawsze znajdzie się ktoś komu ciągle będzie czegoś brakowało. Mi np. brakuje absorbetek do prania ale nie załamuje z tego powodu rąk i kupuję tu inne produkty, bądź co bądź również niezbędne. A te absorbetki i tak kupię jak nie w Familo to w innym sklepie. Nigdy nie będzie w Familo wszystkiego, tak samo jak nie ma wszystkiego w osiedlowych sklepach, dyskontach itd. - przykładami można by sypać i sypać. Takie realia, a oferta wybacz w porównaniu do startu jest o niebo lepsza, mało tego taka jak jest obecnie nie była nawet w planach założycieli Familo i wtedy jakoś wszyscy się cieszyli, a teraz kiedy jest co naprawdę kupować to słyszy się narzekania. Taka mentalność naszego narodu. Wystarczy zmienić swoje nawyki i przyzwyczajenia i to wykorzystać z planem marketingowym, a pluralizm towarów dla każdego będzie znaczył co innego ps. lepsza taka [znana na co dzień] oferta niż mało komu potrzebne suplementy czy cud kosmetyki, jak to bywa w podobnych programach
  5. Wiadomość dla tych, którzy sobie odpuścili Familo [być może przedwcześnie] - nie ma dnia bez dodawania kolejnych nowych artykułów i to nie tylko w sensie uzupełniania braków ale w sensie takim, że dodawane są zupełnie nowe panele np.ŹARÓWKI LED + Akcesoria , NASIONA. Pozostałe np.ARTYKUŁ
  6. witam

    Witaj @ logan380 - kto pyta nie błądzi tak więc powodzenia !
  7. Nie zapominajmy, że nigdy nie było mowy o tym iż Familo kiedykolwiek będzie jakimś super-hiper-marketem i ta oferta, która jest teraz jest znacznie większa od zakładanej na starcie. Taki stan wywarli właściwie konsumenci - żeby działać trzeba kupować, a żeby kupować trzeba mieć co Towar nie znika z półek nie dlatego, że nikt nie kupuje a gdyby tak rzeczywiście było to zarząd nie pchał by się w rozwój oferty, która w ostatnim tygodniu przybrała. Zgodzę się z Tobą, że tempo od początku nie było najlepsze można nawet powiedzieć, że były momenty żenujące i irytowały wielu, ale ostatnie nie tylko zapowiedzi (bo takie były od poczatku) ale i działania dały znak, że zaczęło się coś w końcu dziać. Widać potrzebne były głosy krytyki skierowane w ich stronę, a na webinarach aż trzeszczało, żeby nie robiono sobie kpiny z nas wszystkich. Nawiasem mówiąc to zauważ, że jeśli lider grupy działa to i jego grupa też, a to przenosi się na statystykę (nie mówię że 100% grupy działa). W mojej strukturze sprawa wygląda tak, że ci którzy kupują od początku to robią to systematycznie, a druga strona ta nieaktywna jak była tak jest czyli stoi w miejscu. I na to nie mamy wpływu bo tak naprawdę nie wiemy co nimi kierowało w momencie rejestracji. Tak jest we wszystkich programach tego i nie tylko typu. Każdy sobie coś odpuszcza, prędzej lub później i to nie tylko w familo, a bierze się to z różnego spostrzegania wielu spraw, nieodpowiedniej dla każdego oferty, braku cierpliwości i zwyczajnie ze zwykłego znudzenia Myślę, że to nie Familo Cię wystawiło a zwykli ludzie w grupie bo to oni nie zrobili tego co jest filarem i stąd żal i zniechęcenie. Takie osoby jak w twojej grupie są w każdej - to tak dla pocieszenia
  8. No !!!!!!!!! Oferta coraz bardziej imponująca, kto śledzi to widział, a kto nie śledził to polecam. Familo nabiera formy i tempa jakie powinno było spełniać już dawno temu, ale lepiej późno niż wcale. Teraz pozostaje systematyczność zakupów przez "wszystkich" uczestników, a wówczas nabierze to oczekiwanych rezultatów - bez tego nawet najlepsza oferta nic nie da
  9. Zawartość/treść nowej zakładki "ostatnio dodane produkty" ciągle się zmienia co oznacza, że dodawane są nowe produkty, nowe marki. Poza tym w pozostałych panelach sukcesywnie uzupełniane są również produkty, które już wcześniej tam gościły i jakiś czas ich nie było. Oferta dobiega do 1000 indeksów. W końcu trochę się to wszystko rozkręciło - oby tak dalej
  10. No i chyba coś drgnęło w Familo Widać już pozytywne efekty ostatnich zapowiedzi tj. towaru przybyło i nawet utrzymuje się w ciągłości, współpraca z nowymi informatykami również już zaowocowała wyczekiwaną od dawna opcją\zakładką "Ostatnio dodane produkty" Może teraz nabierze to wszystko oczekiwanego tempa o jakim pisze FamiloSchool.
  11. Najprędzej w przyszłym tygodniu dojdzie więcej artykułów Powstaną również kolejne panele, jednym z nich ma być dziedzina komputerowa a zawierać ma m.in. tonery i tusze, pamięci zewnętrzne, torby i etui i jeszcze kilka pozycji [niestety nie wszystkie spamiętałam] Rozwinąć mają panel art. przemysłowych - tutaj też padły przykładowe rzeczy tj. worki próżniowe, długopisy, torby, deski bambusowe i jeszcze kilka innych Firma prowadzi rozmowy z dwoma inwestorami prywatnymi w celu uzyskania środków finansowych potrzebnych na szybszy rozwój Familo Prowadzone są również rozmowy z partnerami do działu usług tj. SPA, hotele, pensjonaty i nie tylko - takie opcje mają być również dostępne w naszym sklepie i zgłosiło się tutaj ok 40 partnerów ze swoimi propozycjami, teraz pozostała im kwestia negocjacji Wprowadzone mają być UWAGA ! "karty podarunkowe" do chyba dwóch innych sieci sklepów. Dać mają one możliwość kupienia w sklepie zewnętrznym tego czego nie będzie w Familo. To może być strzał w 10-tkę bo poszerzy w znacznym stopniu ofertę dla tych osób, które te sieciówki będą miały w swojej okolicy Wszystkie te przedsięwzięcia przewidziane są na okres realizacji w najbliższych 3-6 miesiącach. Padło wiele wyjaśnień [realnych] dotyczących obecnej sytuacji, a sam fakt poszukiwania prywatnych inwestorów tłumaczy tą sytuację. Nawiązano również umowę z toruńską firmą informatyczną, która w bardziej sprawny sposób ma rozwiązać obecne bolączki systemowe [to również istotna kwestia] Niestety dla oczekujących na dział AGD/RTV nie było pomyślnych wiadomości, póki co temat odłożony w czasie. Jednym słowem trochę optymizmu nam zapodano wczoraj. Jeśli wszystko to się spełni to zacznie robić się ciekawie Ogólnie webinar podzielony był na kilka części; prezentacja, czat związany z prezentacją, część produktowa i czat z nią związany. Całość trwała dobre 2 i pół godziny ale warto było posłuchać i uspokoić swoje obiekcje w temacie. Jestem realistką i wiem, że jest wielu poirytowanych i zawiedzionych to jednak może nie warto odkładać tematu Familo do lamusa. Bo jeśli firma zdając sobie sprawę z obecnej sytuacji, dotrzyma słowa i dojdzie do realizacji tych wczorajszych postulatów to będziemy jeszcze zadowoleni, a tego sobie i innym bardzo bym życzyła
  12. Dzisiejszy webinar poprowadzić ma sam prezes Familo - p. Grzegorz Kopyciński. Warto zatem wziąć w nim udział i zadać nurtujące pytania szczególnie z zakresu oferty sklepu / artykułów. Webinar dzisiaj o godzinie 20.00 z linku http://www.gvowebcas...nference,familo Po webinarze: dzisiejszy webinar był konkretny i rzeczowy. Jeśli to co zostało na nim przedstawione spełni się w zapowiadanym najbliższym okresie to przyznam, że będzie ciekawie. Głównie w zakresie asortymentu i nowych paneli produktowych. Warto było poświęcić 2 i pół godziny aby dowiedzieć się kilku konkretów, wyczekiwanych od dłuższego czasu, które nurtowały wiele osób.
  13. Sytuacja ta irytuje coraz więcej osób, nieuzupełniane braki w asortymencie trwają już zbyt długo, nie wspominając o nie powiększaniu oferty. To jest problem wynikający z tego braku uzupełniania wysprzedanych pozycji. Zaczyna się polowanie na zakupy, a nie o to chodziło w tym przedsięwzięciu. Nic dodać nic ująć, aczkolwiek ciekawe kiedy to się zmieni [na lepsze]
  14. Świetna strona @krzysiekmat , zagościła już na moim komputerze i zapewne wielu z niej skorzysta SUPER
  15. @Krakk - to dobre udogodnienie przede wszystkim dla osób, które często bywają poza wskazanym adresem dostarczenia przesyłki. W ogólnej opinii Siódemka ma również wyższy poziom dbania o dostarczane przesyłki (choć ja o OPEK-u wcale nie mam złego zdania)
×