Jump to content

PARTNER GŁÓWNY:

PARTNERZY
STRATEGICZNI:

AdBlock wykryty!

 

sketch-logo.png

 

Funkcjonowanie naszej strony internetowej jest możliwe dzięki wyświetlaniu reklam online naszym czytelnikom. Staramy się, aby nie były one liczne ani przedstawiane w sposób agresywny. 

Prosimy więc o wyłączenie dodatku typu AdBlock dla strony hyipforum.pl :)

 

Reklama




Elmet

Forumowicz
  • Content count

    109
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Elmet

  • Rank
    Aktywny inwestor

Informacje o profilu

  • płeć
    Male

Recent Profile Visitors

803 profile views
  1. Nie powinno być problemu. Masz konto zawieszone na 24 godziny, po tym czasie będziesz mógł się zalogować. Tylko tym razem użyj właściwego hasła
  2. Na ich stronie jest informacja, że mają opóźnienia w zatwierdzaniu wpłat i wypłat, nawet powyżej 30 godzin, i że powinni się z tym uporać na początku tygodnia.
  3. Jeżeli nie zrobiłeś pomyłki w adresie, to powinieneś napisać do supportu na Cryptopii.
  4. Bez formalnej weryfikacji możesz wypłacić równowartość 5000 dolarów nowozelandzkich dziennie.
  5. Nie, nie zawsze. Coinbase ma ostatnio dużo użytkowników i trzeba długo czekac aż transakcja przejdzie u nich, a jak już się to stanie to wtedy trzeba czekać, aż transakcja przejdzie w blockchainie.
  6. Wypłata Bitcoinów z Cryptopii kosztuje w tej chwili 0.001 BTC czyli poniżej 20 dolarów (póki co). Litecoin - 0.02 LTC czyli około $6, Ethereum 0.005 ETH ($4). Nie znalazłem informacji jakie jest minimum do wypłaty.
  7. Moim zdaniem, jeżeli sytuacja się przeciągnie, to Cryptopia zapowie delisting i udostępni tylko wypłaty. Już widziałem tam takie akcje. Ja w takiej sytuacji pozbyłbym się jak najszybciej, nawet ze stratą i skoncentrował na tym, żeby to odrobić.
  8. Obawiam się, że na Coinexchange też nie będziesz mógł przesłać. Możesz najwyżej czekać i mieć nadzieję, że coś się ruszy.
  9. Info na stronie: "New Zerocoin Protocol Exploit found. Wallet offline until a protocol fix is developed." Pogrzebałem trochę w sieci, ostatni wpis na Twitterze prawie rok temu, na BitcoinTalk piszą, że deweloperzy opuścili ten projekt. Jeżeli to prawda, to może być nieciekawie. Dużo tego masz?
  10. Rożne krypto mają różne czasy transakcji. Jesteś pewien, że wszystko dobrze zrobiłeś? Możesz napisać skąd wysyłałeś?
  11. Zero potwierdzeń w blockchainie? To pisanie do supportu nie pomoże. Byc może jest coś nie tak z transakcją. Możesz podać tx id?
  12. Widzę, że @czajaPL przejął ode mnie trudy prowadzenia tematu i zbiera nagrody. I bardzo dobrze, bo ja tu coraz rzadziej zaglądam, jako że jestem zajęty wieloma innymi rzeczami. Tym niemniej, jeśli będą problemy i znajdę chwilę, to zawsze postaram się pomóc.
  13. Ja również byłbym zainteresowany, problem w tym, że nie wiem, ile czasu będę mógł poświęcić i jak często. Tak czy owak poproszę o kontakt, zobaczymy jak to będzie wychodziło.
  14. @turboonostrilvision : EMB kupowałem po 2 satoshi, teraz jest po 11, ale warto trzymać bo to jest waluta POS, i cena prawdopodobnie wzrośnie, tak jak to się stało z RAIN (x5 w miesiąc. A obecnie warto kupić LINX, ale poniżej 3000 satoshi, jak się uda. @izaolo: musisz w e-mailu kliknąć na link potwierdzający wypłatę. Uprzejmie proszę, aby każdy, kto się zarejestrował z mojego linka, wysłał mi prywatną wiadomość, jak będę miał jakieś dobre typy na krypto, to podrzucę na priv.
  15. Jest informacja na blogu Genesis Mining: Genesis Mining Service Update Category / Press releasesPublished on 26.07.2017. We want to keep you updated on the technical difficulties that have interrupted payouts in the last few days. Our team has been working to address every aspect of this problem to restore service, and now we’re able to update you in more detail. On the night of Friday July 21st, we detected an unauthorized intrusion by an attacker. This attacker gained access to a hot wallet and was able to transfer funds which we will reimburse in full. Shortly after the intrusion was detected, our team was able to shut down the attack. We immediately took steps to mitigate the issue, including enhancing our monitoring and detection capabilities, and further hardening our environment. One of those increased security measures was to delay our daily payouts. We have found no evidence that sensitive end user information, including email addresses, were exposed by this incident. We also do not collect, store or have access to customers’ credit card details. We immediately engaged 3rd party cyber security advisory to investigate the attack, and validate that the measures we took to address this issue - and it’s those security practices that ensure that an issue like this remains isolated and resolvable. We want to assure you that our mining operation was not affected and is running as normal. Every single one of our customers will receive their missing payouts as soon as we’re sure about the safety and integrity of our payment system. One of the advantages of the daily payout system is that it helps prevent actual losses, even in moments like these that cause delays. The next payout is being scheduled, and all missing mining profits will be paid out to our users during the coming days. Genesis Mining will cover the full amount, and you will receive all of your payouts. The mining profits will be released gradually with the usual daily payouts, so you will receive two payouts a day instead of the usual single payout per day, until all missing payments are complete. We’re sorry for any delays in ticket responses, and I want to personally assure you that our Customer Service team will respond to each and every concern you have. We will update you as soon as new information is available. We’ve been providing daily cryptocurrency payouts for more than three years now and treat these payouts as a promised service for our customers. Your trust and confidence in Genesis Mining is of the utmost importance to us, and we understand the frustration around not receiving those payouts. That’s why our team is working around the clock to resolve the issue and restore payouts, while ensuring something like this doesn’t happen again. Every person who mines with us helps make what we do possible, and we appreciate your patience with us as we work to ensure security while getting you your hard earned coins. Sincerely yours, Marco Streng CEO Genesis Mining Dla nie znających angielskiego, pokrótce: Mieli włamanie na stronę, intruz zdołał dokonać transferu funduszy, ale wypłaty zostaną wznowione i żaden inwestor nie straci pieniędzy. Nie doszło do przejęcia informacji o użytkownikach (adresy e-mail, dane kart płatniczych). Dalsze informacje wkrótce.
×