Skocz do zawartości

PARTNER GŁÓWNY:

hyip monitoropcje binarne

PARTNERZY
STRATEGICZNI:

AdBlock wykryty!

 

sketch-logo.png

 

Funkcjonowanie naszej strony internetowej jest możliwe dzięki wyświetlaniu reklam online naszym czytelnikom. Staramy się, aby nie były one liczne ani przedstawiane w sposób agresywny. 

Prosimy więc o wyłączenie dodatku typu AdBlock dla strony hyipforum.pl :)

 

Reklama




garrett85

Forumowicz
  • Zawartość

    162
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10 Dobry

O garrett85

  • Tytuł
    Aktywny inwestor

Informacje o profilu

  • płeć
    Male

Ostatnie wizyty

392 wyświetleń profilu
  1. kolejny revshare na rynku https://adblast.online/

    To prosze admina o usuniecie tego tematu zeby nie bylo smiecenia Przepraszam za niedogodnosc
  2. witam, jak w temacie wyzej, czy jest Wam znana ta platforma reklamowa, pytam dlatego ze dziennie jestem zasypywany mailami od polecajacych z ta firma ale zadnego info ani nic na stronie typu kto jest tworca ? ktos z Was o nich slyszal, czy warto wejsc?
  3. A kto to jest ten moneymaker i kto byl zamieszany w promowaniu dasnica? Tez z checia poogladam filmiki
  4. Problem z hard wallet#trezor

    We are way way way past this. I’m an expert in crypto for many years. I do appreciate the effort but we are way past this. This is the issue we’re having. The seed is not cthe njecting to the wallets Because there are several accounts deviation paths need to be changed./ there have also been update issues with trezor which have major bugs Nie zabardzo wiem o Co chodzi z tymi deviacjami. Sam musialbym znalesc sie na jego miejscu. Dzieki za pomoc Pepperoniss
  5. Problem z hard wallet#trezor

    Mowi ze cos podobnego sie stalo jak w tym linku https://www.google.co.uk/amp/s/amp.reddit.com/r/TREZOR/comments/8ttcxe/updated_firmware_and_now_everything_is_gone/ Duzo ludzi mialo z tym problemy
  6. Witam, Ten problem nie tyczy sie mnie bezposrednio lecz mojego Anglo jezycznego znajomego. Znajomy przechowywal wszystkie jego coiny w portfelu zwanym trezor. Podobno wymogiem jest aby zrobic update firmwareu danego urzadzenia. Po zainstalowaniu update trezor nie widzi tych coinow bo wszystkie zostaly wyczyszczone, wszystkie jego portfelu widnieja na blockchain ale trezor nie moze tego wykryc Probowal wszelkich kombinacji z jakims seed word ktory trzeba wpisac to podczas recoveru trezora I nic. Support trezora w tym wypadku Sam jest bezradny. Troche ma kasy na portfelu do odzyskania wiec jest zalamany nerwowo. Czy jest ktorys z Was ktory wiedzial co trzeba zrobic? Kazda drobnostka sie liczy Pozdrawiam
  7. BeerBiz - do 120% - www.beerbiz.pro

    Aaaaa I jeszcze jedno bardzo wazna kwestia. Traffic powerline ktorej wlascicielem byl irol, tez na webbinarze namawial aby uzytkownicy zabrali swoje tylki do promowania tpl. Ale pod koniec roku firma zakonczyla dzialalnosc. Z tego co widze to schemat jest identyczny. Nie widze zeby program pociagnal dluzej niz miesiac. Nie ma duzo uzytkownikow od launchu tego porzadnego biznesu na lata
  8. BeerBiz - do 120% - www.beerbiz.pro

    Czyli ten ich piwny biznes dziala dokladnie wedlug przewidywan Pepperonisa jak on mowil : to ze transport nie dojechal lub angole nie chcialy kupowac ich piwa, kiedy ten tluscioch pojmie ze era revshare juz dawno minela i ludzie nie beda placic kasy za nic przeciez janus mowil dopiero w ktoryms jego poscie ze uciekaja z Polskiego rynku ktory jest do dupy i beda dzialac na zagranicznych rynkach wiec po co prosi Polakow zeby ich promowac?
  9. BeerBiz - do 120% - www.beerbiz.pro

    ZAPOMNIJ O PRZESZŁOŚCI! SZUKAJ W PRZYSZŁOŚĆ! BRAK JAMES LEE VALENTINE NA POKŁADZIE! Jeśli chcesz zarabiać pieniądze z Janusem i Stan Suchy's PRAWDZIWYM REVSHARE nazwie Beerbiz.pro, wystarczy zarejestrować tutaj: https://beerbiz.pro Chcemy przywrócić starych członków MXRevshare i MX.World z powrotem na torze i pozwolić im znowu zarabiać. BEZ Jamesa. Dlatego będziemy warzyć nasze tradycyjne piwo, posiadać karczmę browaru, sprzedawać piwo i dzielić się zyskami. Beerbiz jest programem INWESTYCYJNYM: inwestujesz w nasze browary i pozyskujesz część naszych piwnych zysków. Founderpacki (100 USD) dają 120% zwrotu z inwestycji w 8-16 miesięcy, "dywidendę" na następne 5 lat, 5 litrową beczkę piwa i mnóstwo reklam. Tekst pochodzi ze zmiany grupy mx na beerbiz
  10. [SCAM] USITECH - 1% dziennie przez 140 dni - www.usi-tech.info

    na behindmlm pojawilo sie info ze usitech zawiesilo wyplaty podobno http://behindmlm.com/companies/usi-tech/usi-tech-suspend-withdrawals-18-mill-eth-mining-pool-cleaned-out/
  11. BeerBiz - do 120% - www.beerbiz.pro

    ile sprzedali tych adpakow tam? gdzie to jest napisane ? bo maxymalna ilosc to 1000? ale co? na jednego uzytkownika?
  12. Peppe skad taki obcykany jestes? Skad Twoja wiedza na temat jak dzialaja programy I jak koncza? Masz leb nie od parady
  13. kto to jest pudelek i jacek? i o co chodzi z kasowaniem filmikow?
  14. wiem ze dascoin nie istnieje z tego co czytalem na tym watku tak mowiac pokrotce. Pozdrawiam
  15. skad wiecie ze dascoin to scam i na jakkiej podstawie zostal przeniesiony do dzialu scam? pozdrawiam
×