Jump to content

PARTNER GŁÓWNY:

PARTNERZY
STRATEGICZNI:

AdBlock wykryty!

 

sketch-logo.png

 

Funkcjonowanie naszej strony internetowej jest możliwe dzięki wyświetlaniu reklam online naszym czytelnikom. Staramy się, aby nie były one liczne ani przedstawiane w sposób agresywny. 

Prosimy więc o wyłączenie dodatku typu AdBlock dla strony hyipforum.pl :)

 

Reklama




Bodeha

Forumowicz
  • Content count

    386
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

90 Excellent

About Bodeha

  • Rank
    Doświadczony inwestor

Metody kontaktu

  • URL strony internetowej
    http://finansow.departament.org

Informacje o profilu

  • płeć
    Male
  • Lokalizacja:
    LA
  • Zainteresowania
    składanie modelek

Recent Profile Visitors

1619 profile views
  1. [SCAM] Skyllex Pty Ltd – skyllex.com

    Dzień Dobry, nie moglem w tamtym tygodniu bo chory byłem, mam zwolnienie. Łubudubu łudbudubu niech nam żyje prezes naszego klubu Thomas Domena stoi na polskim IP w OVH Faktycznie mogę się tam zalogować ale konta wyzerowane. Natomiast domena kupiona z giełdy domen. Zastanawia tylko skąd kopia baz danych skyllexa. Swoja droga nawet mi przez moment przyszła myśl, o tym by wpłacić tam te parę groszy, ale... nie, nie wchodzę drugi raz do tej samej brudnej wody Natomiast temat dla mnie dość rozrywkowy, a szczególnie jeden co tu bajki pisze hahha Nie zapominajmy także ostatnich słowa Tomasa
  2. Dyskusja na temat kursu BTC

    Pisz Pan, chętnie poczytam:) Póki co wrzuciłem na btc dodatkowe parę groszy
  3. Long term ale jaki ?

    Juz dawno to zrobiłem:)
  4. Long term ale jaki ?

    Na razie płaci regularnie. Nie wiem jakie sa podstawy, może te naprawdę małe procenty? to nie jest szaleństwo jak bylo z razzletonem czy innym skylexem. Kapie sobie jak woda z kranu
  5. Wybór giełdy btc

    Dzienks
  6. Wybór giełdy btc

    Hej Wiem ze pewnie bylo setki razy dlatego daje na czatusia Realizowałem wlanie drobny przelew na bitbuy i prowizja ścięła mnie z nóg, za przelew w btc na inny portfel wartości 58 zl chcą prowizje 12 zl lol.... tak że szukam czegoś normalnego Bede wdzieczny za propozycje
  7. Myślę sobie ze warto zainwestować w Investellect opis: http://finansow.departament.org/opis-programu-investellect/

  8. Long term ale jaki ?

    Jednak wbiłem w investellect
  9. Jest to poradnik.. chyba ;)

    @wolfim kompletnie nie kumam o czym ty piszesz i do kogo, chyba do mnie, ale i tak nie kumam.
  10. Jest to poradnik.. chyba ;)

    No moze to też jest jakaś forma edukacji, mimo ze bolesna nic to
  11. Long term ale jaki ?

    Hej Bede powoli wracać na łono hajpów wszelakich Tak wiec pytanie brzmi :czy jest tu jakiś dobry long term
×