Skocz do zawartości

PARTNER GŁÓWNY:

hyip monitoropcje binarne

PARTNERZY
STRATEGICZNI:

AdBlock wykryty!

 

sketch-logo.png

 

Funkcjonowanie naszej strony internetowej jest możliwe dzięki wyświetlaniu reklam online naszym czytelnikom. Staramy się, aby nie były one liczne ani przedstawiane w sposób agresywny. 

Prosimy więc o wyłączenie dodatku typu AdBlock dla strony hyipforum.pl :)

 

Reklama




turboonostrilvision

Forumowicz
  • Zawartość

    7173
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

325 Wspaniały

O turboonostrilvision

  • Tytuł
    Uzależniony od inwestowania

Metody kontaktu

  • URL strony internetowej
    http://turboonostrilvision.weebly.com/
  • Jabber
    http://turboonostrilvision.weebly.com/
  • Skype
    marekkrajecki

Informacje o profilu

  • płeć
    Male
  • Lokalizacja:
    UK
  • Zainteresowania
    Inwestowanie, podroze, motoryzacja

Ostatnie wizyty

3726 wyświetleń profilu
  1. Gratulacje. Fajna wygrana. Warto jak widac zakrecic kolem szczescia.
  2. U mnie sie ostatnio zwiekszyla podstawowa wygrana.
  3. Moje ostatnie kilka klikniec byly za 30 satoshi i Bez captcha. Poprzednio mialem po 10 satoshi. Dla mnie dobrze. Oby jak najdluzej.
  4. Expasset - od 0.5 % do 1.5 % dziennie - expasset.com

    Dziala.ludzie zarabiaja. Sa zadowoleni. 'przedsiebiorstwo' sie rozwija. Choc widzialem i opinie ze sie tam czesc kasy traci.
  5. Dzialali czy moze dzialaja, moze nawet kaske z tego hyipa tam zainwestuja co by zarobic a sie nie narobic.
  6. Sygnały forex

    @TradersFamily To moze wstaw tu link do swojego myfxbook.
  7. Sygnały forex

    Wiem, przepraszam, mam pelna skrzynke. Ja tez nie moge do Ciebie napisac. marekkrajecki to moj skype, moze tam sie zgadamy, pozdrawiam.
  8. Sygnały forex

    @konrad99 Cene maja kosmiczna, jakby Cie interesowaly sygnaly w bardziej przystepnej cenie to pisz do mnie na pw. Moge zaoferowac sygnaly do day tradingu jak i na dluzszy termin.
  9. [SCAM] USITECH - 1% dziennie przez 140 dni - www.usi-tech.info

    O ile sie weszlo na samym poczatku to tak ale wiadomo ze nie wszyscy wchodzili na poczatku.
  10. [SCAM] Pandex - 1%-2% dziennie - www.pandex.org

    Nadal go ludzie promuja jako realna firme to jest szansa ze bedzie dzialala nadal ta firma.
  11. Sygnały forex

    Jest wielu dobrych dostawcow sygnalow, ile u nich sygnaly kosztuja ?
  12. DasCoin - www.coinleaders.com - obecnie netleaders.com

    Na plus mogl wyjsc jak najbardziej, wystarczylo wyplacic prowizje z poleconych.
  13. Poloniex - giełda kryptowalut - www.poloniex.com

    ja nie moge przejsc tej weryfikacji, ciagle jakis blad jest. cos ala 'item has been scanned already' przy wgrywaniu drugiego pliku moze ktos poradzi jak to obejsc.
  14. DasCoin - www.coinleaders.com - obecnie netleaders.com

    To nie da sie das nica kupic za BTC w tej chwili ? Jesli to prawda to slabiutkie ponzi albo admini nie sa chciwi nawet za bardzo no ale moze im tak dac znac ze sa chetni to moze ta opcje wprowadza na zasadzie ze wplacam moje BTC bezposrednio na podany adres takiego admina a on mi wzamian wysyla jakas tam ilosc das nicow, tylko jaki na to jest przelicznik ?
  15. DasCoin - www.coinleaders.com - obecnie netleaders.com

    To lipa, jak sie ma projekt dasowy rozwijac jak hejterzy nie chca sie w koncu od tej super waluty odczepic.
×