Skocz do zawartości

PARTNER GŁÓWNY:

hyip monitoropcje binarne

PARTNERZY
STRATEGICZNI:

AdBlock wykryty!

 

sketch-logo.png

 

Funkcjonowanie naszej strony internetowej jest możliwe dzięki wyświetlaniu reklam online naszym czytelnikom. Staramy się, aby nie były one liczne ani przedstawiane w sposób agresywny. 

Prosimy więc o wyłączenie dodatku typu AdBlock dla strony hyipforum.pl :)

 

Reklama




tymonek

Forumowicz
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O tymonek

  • Tytuł
    Nowicjusz

Informacje o profilu

  • płeć
    Male
  • Lokalizacja:
    Rzeszów
  • Zainteresowania
    Crypto
  1. Ciesze się, że mamy Twoje błogosławieństwo Mam nadzieje ze to forum nieco rozrusza temat Więc zapraszam do kontaku lub INWESTYCJI !!
  2. dzieki w ogole za zainteresowania nie bede sie rozpisywał moze zbytnio. i zacznę od końca użytkowników jest tak na prawdę dopiero kilku program wystartował niecały miesiac temu, ale przez brak czasu na marketing jesteśmy tak na prawde na samym początku. nie ma żadnej działalności ani nic... to jest smart contract na kryptowalutach... które nie są do konca uregulowane prawnie. obowiązki skarbowe pojawiły by się dopiero jakbyśmy mieli jakąkolwiek stycznośc z normalnymi walutami, do tej pory nie ma takiego obowiązku. Co do crowdfoudingu... oczywiście ten portal nie jest z nim zupełnie powiązany ( pisałem tylko pod kątem pierwowzoru ) Co do braku ludzi na ziemi ... myślę, ze nie obydwoje nie doczekamy tego czasu, w którym braknie ludzi na swiecie w jakimkolwiek programie. Choć z czysto matematycznego punku widzenia takie zdarzenie ma jak najbardziej sens. ( raczej nie wróże temu projektowi aż takiego sukcesu). MLM'y przeważnie mają jakiś produkt, struktury, bonusy i tak dalej. Ja myślę, że można by nazwać rzecz po imieniu To jest piramidalny projekt, których pełno na świecie. I nie ma jednego złotego grala, ktory w 100% bedzie gwarantował ze wszyscyw w nim zarobią. Przynajmniej nie ubieramy tego w wielką filozofie ... czyszczenie wód z odpadów, działalność traderska, nieruchomości, złoto i inne. Mówimy otwarcie kto i za co dostanie nagrode. A dzieki Smartcontractowi, ludzie mają pewnośc ze nagle nie znikniemy z ich pieniędzmi ( dopóki ethereum bedzie na tyle bezpieczne).
  3. Dzieki wielkie za wypowiedź. Doceniam. AD 1. Oczywiście to zależy tylko i wyłącznie od zaangażowania ... jak to mówią samo nic nie przyjdzie . ( nie patrząc na to , że struktury będą sie automatycznie uzupełniały z reklam). Jak na moje oko jednak ... to zależy od ilości ETH na rynku a nie od ilości ludzi na świecie... ponieważ każdy może wejsc po kilka razy w różne struktury. Więc prędzej braknie ETH, niż ludzi. AD 2. Jezeli chodzi o SCAM- ma to dość duży związek czy kod jest otwarty .... każdy może sprawdzić jak ten smart contract działa ( jeżeli tylko zna się troche na programowaniu). O wypłatach nie decyduje człowiek tylko wlasnie ten smartcontract....więc nie będzie sytuacji, że nagle wypłaty zostały wstrzymane, bo coś się stało z botem czy jakaś inna super przekonująca historia. AD 3. Tu podobna odpowiedź do tej pierwszej - tu nie ma jak w byle którym MLM --- sorry nie dołącze do Ciebie bo już jestem u kogoś innego. szukaj dalej.... każdy może wejść w wiele struktur. AD4. Zgadzam się z Tobą w 100%. bardzie podchodze do tego projektu jako do ( nazwa robocza) cash shareingu niż matrycy czy innej ciekawej nazwy. Dlatego aspekt crowdfoudingowy wcale nie byłby przezeń zbrukany. PODSUMOWUJĄC: Jak każda matryca ma ten projekt swoje + i - , ale wydaje mi się, że jest dość przejżysty w swoim działaniu. Jest to dopiero początek drogi, więc jak w każdej matrycy, im wczesniej sie wejdzie tym lepiej ... chociaż im bardziej bedzie znany tym łątwiej będzie znaleźć chętnych.
  4. Cześć, Jestem pomysłodawcą projektu www.invither.com. Razem ze znajomym z chin stworzylismy projekt oparty o matryce. Gdzie zgarniesz 600x Twojej inwestycji JAK POWSTAŁ POMYSŁ: Na pewno słyszeliście o łąncuszku internetowym "wpłać 5 zł i wyślij ten łańcuszek do swoich znajomych" - nijakiego Roberto Kiyosakiego ( jak dla mnie to on ma Robert poprostu ) niby schemat działania prosty i faktycznie gdyby każdy był uczciwy i zrobił to co w tym łańcuszku napisane, to na pewno zgarnął by duzo kasy. Dlaczego ludzie z nieko nie korzystali ?? - musisz podać numer swojego konta, kopiować reszte kont - i wiele innych niewiadomych, któ®e mogą sie po drodze zdarzyć Dlatego szukałem rozwiązania tego problemu. Na początku chodził mi po głowie pomysł zeby zrobić portal crowdfoudingowy oparty włąsnie o ten system. Z osobnymi kontami na poratalu ( zeby nie musieć podawać numeru swojego konta bankowego). Ale to rozwiązanie nie było by zgodne z przepisami i uważane za zwykłą piramide pod przykrywką crowdfoudingu ( co samo w sobie nie jest takie złe ). Ale dochodziły by sprawy podatkowe i tak dalej. Dlatego pomysł porzuciłem Kiedy temat z kryptowalutami stał się trochę bardziej powszechny, połączyłem ze sobą te dwa elementy. Wyszedł z tego całkiem ładny twór, który nazywa sie INVITHER. Chciałem, żeby było to możliwie jak najbardziej bezpieczne, dlatego osadziłem go na smartcontractie Ethereum ( sam smartcontract pisał kolega z Chin). Zasada działania jest na pewno Wam bardzo dobrze znana. Wy polecacie soich znajomych oni swoich i tak dalej - pod tym aspektem nie wiele sie różni od pozostałych matryc. to czym się wyróżnia: - 600x Twojej investycji jako nagroda za uzupełnienie struktury - możliwość wielokrotnego investowania (nawet wewnątrz Swojej struktury) - co jest dobrą opcją dla osób, które mają duże grupy ( ale o tym za chwile) - zeby zobaczyć pierwsze zyski, nie trzeba uzupełnić całej struktury - wystarczy, że pierwsza osoba z 4 LVL zainvestuje ( właśnie z 4 LVL dostajemy swoje ETH) - Pobieramy 4 % prowizji od zrealizowanej struktury - WIN : WIN PRZYKŁAD : 1. Dostałem linka od swojego znajomego, który zainvestował 0.01 ETH na stronie INVITHER. 2. Klikam w link, odpala mi się strona z okienkiem przez kogo jestem polecony i za jaką wartość ( 0.01) - strona jest połączona z Metamaskiem, więc wystarczy zaakceptować inwestycje na stronie i w oknie METAMASKA. 3. po zaakceptowaniu inwestycji przez blockchain, dołączam do struktury mojego znajomego. 4. W zakładce Invitation - widoczny jest mój link od konkretnej struktury, który przekazuje moim 5 znajomym z informacjami o tym projekcie 5. Ja ----> 5 moich znajomych -----> 25 ich znajomych -------> 125 ------> 4 LVL - 625 osób ( już od pierwszej osoby z 4 LVL , z jej inwestycji 96% jest kierowane prosto na TWÓJ portfel) - nie trzeba zgłaszać chęci wypłaty ani akceptować. Smartcontract działa automatycznie. 6. Spodobało sie ?? Robie strukture jeszcze raz !! POZIOMY INWESTYCJI: Small - 0.01 ETH ---- nagroda za uzupełnienie 6ETH Medium - 0.1 ETH ---- nagroda za uzupełnienie 60 ETH BIg 1 ETH --- nagroda za uzupełnienie 600ETH W zakładce My Invest - znajdziemy aktualny stan Naszych struktur i ile już zarobiliśmy. TIPS & TRICKS 1.Jeśli zaprosiłeś już swoją 5, zawsze możesz im pomóć zapraszając kolejne osoby za pomocą twojego reflinka- Będzie on uzupełniał struktury osób powyżej 2.Możesz odpalić kilka struktur na raz np. Ty ----> 5x Ty---->25 Twoich znajomych ---->125 Ich znajomych -----> osoby z których dostaniesz wynagrodzenie - dzieki temu masz otwartych 6 struktur. z Każdej dostaniesz 600x Twojej inwestycji. 3. Osoby , które dołączają do strony bez reflinku( z reklam, z for internetowych, z discorda) - automatycznie uzupełniają istniejące struktury ( zgodnie z zasadą która była pierwsza otwarta, będzie wczesniej uzupełniona) Myślę, że na początek taki opis wystarczy !! W razie pytań, jestem do dyspozycji!! Pozdro!! https://invither.com
  5. Jak ze wszystki trzeba duzo ostroznosci w doborze programow
  6. Chcialem tam reklame awoja wrzucic ale cos nie moge ...
  7. czesc, jak moge umieścić nowy projekt na waszej stronie ?
×