Jump to content

PARTNER GŁÓWNY:

hyip monitor

PARTNERZY
STRATEGICZNI:

SCFtoken

AdBlock wykryty!

 

sketch-logo.png

 

Funkcjonowanie naszej strony internetowej jest możliwe dzięki wyświetlaniu reklam online naszym czytelnikom. Staramy się, aby nie były one liczne ani przedstawiane w sposób agresywny. 

Prosimy więc o wyłączenie dodatku typu AdBlock dla strony hyipforum.pl :)

 

Reklama




Kapencjusz

Forumowicz
  • Content count

    44
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Kapencjusz

  • Rank
    Bywalec

Informacje o profilu

  • płeć
    Male
  • Lokalizacja:
    Kraków
  • Zainteresowania
    Krypto, nowe technologie, produkcja, rozwój
  1. Cześć, Uważacie, że limit wypłat SCF zostanie z czasem zmniejszony? 50 SCF to jednak troche dużo. .
  2. Cześć Mam pytanie - Czy giełda ZB.COM jest połączona w jakiś sposób z ZBM.COM? Na stronie ZBM.COM istnieje znacznik o ZB.COM, natomiast w drugą stronę nie ma takiej informacji?
  3. Z ciekawości, jak zakładacie, jak długo oba projekty ( SCF i Cloud) pociągną? Z pół roku?
  4. Próbowałem. Niestety nadal błąd przy zmianie hasła portfela - Server Error 1002.
  5. Tzn? Musze podac wallet password i fund password. Naprawde juz probowalem wszystkiego, ogarniam w miare temat
  6. zrobiłem, testowałem na 3 telefonach, reinstalowalem, czyściłem cache. 15 SCF. Edit: Nie chodzi o to ile reinwestuje, tylko, że raz hasło działa, jeżeli nie wyłączę aplikacji, a po restacie - hasło nei działą
  7. Przy zmianie hasła wyświetla sie error 1002. Natomaist jeżeli wtedy od razu próbuję zrobić reinwest z nowym hasłem - przyjmuje to haslo, jednak wyswietla informację, że mam za mało na reinwest. Natomiast, jeżeli wyłączę i włączę aplikację - wtedy już nie wyświetla informacji że mam za mało na reinwest, tylko, że tego hasła nie przyjmuje. JEst to w miare jasne ?
  8. Cześć, jest problem : Po zmianie hasła "wallet password" na nowe, w momencie wyplaty (nie mam minimum, wiec sprawdzam) haslo dziala normalnie, natomiast jezeli wylacze i wlacze aplikacje, musze ponownie zmienic haslo, dlatego, ze jest nieprawidlowe haslo. U kolegi wystepuje taki sam blad. Blad w sofcie? Edit: Przy zmianie hasla przez slowa mnemoniczne wyskakuje server error_1002
  9. Cześć, Chciałem Wam przedstawić aplikację Free Ethereum spinner dostępną na Androida. Nie wiem jak z Apple. Aplikacja prosta w użytku, przy logowaniu podajemy e-mail i to wszystko. Następnie używamy "energi", dzięki której możemy rollować. Wszystkie wypłaty są realizowane na Coinbase. Nie ma minimum wypłat. Program ref - 5% od każdego rolla i wypłat Czystą aplikację znajdziecie w Google play. Jeżeli jednak chcecie wspomóc, tutaj link, który przekieruje Was tam, ale jako ref : ETH CoinSpinner
×