Jump to content

PARTNER GŁÓWNY:

hyip monitor

PARTNERZY
STRATEGICZNI:

AdBlock wykryty!

sketch-logo.png

Funkcjonowanie naszej strony internetowej jest możliwe dzięki wyświetlaniu reklam online naszym czytelnikom. Staramy się, aby nie były one liczne ani przedstawiane w sposób agresywny. 

Prosimy więc o wyłączenie dodatku typu AdBlock dla strony hyipforum.pl :)

Reklama

slawek107

Sprzedaż monet

Recommended Posts

Witam

Chciałem zapytać szanownych forumowiczów gdzie można sprzedać monety kolekcjonerskie?

Jestem kompletnie zielony w tym temacie. Sprawa mnie zainteresowała ponieważ będę robił porządki

w domu rodzinnym i z tego co ustaliłem jest w szufladach kilkanaście monet. Jaką mają wartość?

Nie mam pojęcia? Jak to ustalić? Od czego zacząć? 

Temat będę starał się uzupełniać w pełne informacje o tych monetach. Narazie wiem tyle że są :o

Jak wpadną mi w ręcę dam znać i liczę że pomożecie ustalić mi czy są coś warte czy to tylko złom.

Allegro>Kolekcje>Numizmatyka :) Chętnie obejrzę te monetki. Z własnego doświadczenia wiem, że czasem w takich miejscach leżakują sobie dość wartościowe egzemplarze :)

• Like 1

Sciągnij katalogi monet, na podstawie tego możesz mniej więcej wycenić. Dodatkowo w Mennicy Państwowej znaleźć człowieka który Ci doradzi lub kogoś poleci. Miałem kontakt, ale gdzieś zawieruszyłem wizytówkę :(

• Like 1

Monety wpadły mi w ręce. Jednak z tego co zobaczyłem to tylko "złom". Jedna moneta jest srebrna nominał 1000zł Jan Paweł II ale jej wartość

jest znikoma. Czyli skarbów nie było :( Przy owych porządkach znalazłem kilka klaserów ze znaczkami są tam całe kolekcje z lat 1964-80

ale czy to ma wartość? Filataletistą nie jestem ale jak czas pozwoli to temat będę zgłębiał.

Multi konto

SPAMER

Edited by Robertpl

Witam serdecznie,

Jako że jestem nowym użytkownikiem i nie mogę zakładać jeszcze własnego tematu to odświeżę tego starego posta :P 

Mam pytanie tyczące się możliwości zarobku na poniższej monecie: