Jump to content

PARTNER GŁÓWNY:

hyip monitor

PARTNERZY
STRATEGICZNI:

AdBlock wykryty!

sketch-logo.png

Funkcjonowanie naszej strony internetowej jest możliwe dzięki wyświetlaniu reklam online naszym czytelnikom. Staramy się, aby nie były one liczne ani przedstawiane w sposób agresywny. 

Prosimy więc o wyłączenie dodatku typu AdBlock dla strony hyipforum.pl :)

Reklama

Nac

Chciwość. Krótki tekst o zarabianiu.

Recommended Posts

Większość z tego można podzielić na trzy grupy:

1) Biednych i Ambitnych

Z reguły do tej klasy zaliczają się osoby, które są z niskich klas społecznych i mają ambitne plany, ale nie mają skąd na to wziąć.

Ma to swoje plusy - są ambitni i dążą do celu, bo nie chcą żyć jak w swoim rodzinnym domu i można inaczej 

Ma też minusy - często robią to za wszelką cenę i... widzą świat w różowych kolorach (wszystko się uda) wydając czasem jedyne i ostatnie pieniądze.

2) "Mam niszę, nie znam się, ale mi się uda"

Ktoś złapał pomysł, nie wiadomo skąd... ktoś nawet może w to zainwestować... może ten pomysł nawet nie jest jego/jej

Klasa średnia lub niska - z reguły osoby inteligentne, które w pewnych sprawach się po prostu nie orientują i myślą, że jak kupią coś taniej

i sprzedadzą 10zł drożej jednocześnie taniej niż normalnie w sklepie czy u producenta mówiąc "to nie ma prawa się nie udać"

3) "Udało mi się i myślałem, że jestem niezniszczalny"

Osoby, które osiągnęły co chciały (lub prawie)  - osoby, które miały swój złoty strzał i im się udało...

Niestety idąc ścieżką, gdzie mają pieniądze i inwestują, biorą kredyty tylko mają uśpioną czujność - a chyba nie zapominają, że ludzie bardzo często chcą ich oszukać... efekt? często wypadają z rynku i już nigdy nie wracają - złoty strzał jest tylko raz

Przykład: Liderzy MLM, którym się udało w jednym czy dwóch, inwestują w inny bo tamten już tak dobrze nie zarabia i inwestują wiecej "bo wtedy się udało" i potem KRACH oraz Lottomilionerzy (tego tłumaczyć chyba już nie muszę)