Skocz do zawartości

PARTNER GŁÓWNY:

hyip monitoropcje binarne

PARTNERZY
STRATEGICZNI:

AdBlock wykryty!

 

sketch-logo.png

 

Funkcjonowanie naszej strony internetowej jest możliwe dzięki wyświetlaniu reklam online naszym czytelnikom. Staramy się, aby nie były one liczne ani przedstawiane w sposób agresywny. 

Prosimy więc o wyłączenie dodatku typu AdBlock dla strony hyipforum.pl :)

 

Reklama




luksed

treeneo / agrofortis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Czy ktoś słyszał o tym programie, bądź tam inwestuje?

 

Opis programu po krótce:

"Jest to program aktywnego budowania majątku w oparciu o nieruchomości gruntowe a dokładniej o działki na Warmii i Mazurach nad jeziorem Dobrąg (ok 20 km od centrum Olsztyna).

Wartość działki 85 000 PLN, areał 3000m2. Istnieje możliwość inwestowania kwot rzędu od 300 do 3000 PLN miesięcznie przez okres trwania inwestycji, nie płacąc odsetek, czy innych ukrytych kosztów. W programie prowizyjnym zaś można mieć działkę za darmo. Wymaga to jednak działań własnych, należy wprowadzić do programu 7 osób, które będą inwestować w grunty systemu Agrofortis. Ziemie w tym rejonie wciąż są jeszcze niedowartościowane, szacowany minimalny zwrot z tej inwestycji to 20-30% rocznie liczony od 100% kwoty (czyli od 85 tys zł) . Po wykupieniu gruntów nad jez. Dobrąg w ofercie będą inne tereny na Warmii i Mazurach o równie atrakcyjnych walorach inwestycyjnych, spółka posiada pokrycie w gruncie na każdą działkę oferowaną w programie + duży zapas.  "

 

Kilka faktów na koniec:

-> Grunty rolne nie taniały od II wojny światowej

-> Średnia roczna stopa zwrotu 20-30% liczona jest 100 % wartości inwestycji czyli od 85 000 złotych!

-> Akt własności po wpłaceniu 1/3 ceny gruntu (jednorazowo lub w min. 300tu złotowych ratach)

-> Płatność rozłożona na raty bez udziału banków

-> Brak dodatkowych kosztów i opłat

-> Bardzo korzystny program prowizyjny

 

link: www.treeneo.com

prezentacja: http://www.treeneo.com/docs/Prezentacja_TREENEO.pdf

 

Co o tym sądzicie? Prosze o komenatrze, bo nie wiem czy warto coś w tym kierunku zrobić.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Temat bardzo ciekawy ale proponuję zrobić rozeznanie w cenach gruntów rolnych ile faktycznie kosztuje m2 takiego gruntu bo warto zweryfikować cenę gruntu na rynku w danej lokalizacji w porównaniu do ceny inwestycji biorąc pod uwagę np niemożliwość odrolnienia w przyszłości .Warto też zweryfikować samemu faktyczny wzrost cen gruntów rolnych w danej lokalizacji na przestrzeni ostatnich kilku lat.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Rynek nieruchomosci jest obecnie dosyc ryzykowny jezeli chodzi o inwestycje. Nie wiadomo jeszcze jak duze i do kiedy beda trwac spadki, a jest z czego schodzic :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość robertprzygoda

Do Luksed :

W odpowiedzi na pytanie : Jeśli zrozumiesz możliwości które daje Agroforis ( mi.in. zasadę działania dźwigni ) nie będziesz już miał wątpliwości :-)

 

Do barus41 :

Cena w Agrofortis jest niedoszacowana. Co do porównań cena zależy od wielu czynników i trudno jest tu porównywać. Poza tym jeśli ktoś zrozumie zasadę działania Agrofortis będzie wiedział że cena to tylko jeden z 5 czynników udanej inwestycji. Co do odrolnienia - nie trzeba tego robić bo klasa ziemi tego nie wymaga :-)

 

Do Ivaho :

Mówiąc o rynku nieruchomości - posługujemy się zbyt dużym uogólnieniem. Spadków w gruntach nie ma od II wojny światowej ( choć były okresy stabilizacji ).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Do Ivaho :

Mówiąc o rynku nieruchomości - posługujemy się zbyt dużym uogólnieniem. Spadków w gruntach nie ma od II wojny światowej ( choć były okresy stabilizacji ).

 

Kazdy bieg pod gore ma swoj szczyt, choc potwierdzam, ze nie wiem jak do niego jeszcze daleko. Wszystko jednak wskazuje, ze juz niedlugo :) Osobiscie boje sie dotykac tych dzialow, ktore dotyka spekulacja, gdyz sa one malo przewidywalne.

 

Czas szybkich zarobkow na dzialkach juz minal, wiekszosc dzialek rolnych w atrakcyjnych miejscach juz jest sprzedana, albo rolnik trzyma dla siebie. Pamietam, jak pare lat temu w okolicy Krakowa widzialem ogloszenia typu: "kupie kazda dzialke". I kupowali, nawet jej nie ogladajac.

 

ps. wypowiadasz sie jako, klient, przedstawiciel  treeneo, czy ogolnie zainteresowana tematem osoba? :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość robertprzygoda

" Kazdy bieg pod gore ma swoj szczyt, choc potwierdzam, ze nie wiem jak do niego jeszcze daleko. Wszystko jednak wskazuje, ze juz niedlugo  Osobiscie boje sie dotykac tych dzialow, ktore dotyka spekulacja, gdyz sa one malo przewidywalne "

 

Proponuję prześledzić ceny gruntów klas IV-VI choćby od 1990 r. Grunty nie są inwestycjami spekulacyjnymi ( to już bardziej giełda, TFI ). Zobaczysz co będzie w 2016 r. i po wejściu Polski do Uni Monetarnej.

 

" Czas szybkich zarobkow na dzialkach juz minal, wiekszosc dzialek rolnych w atrakcyjnych miejscach juz jest sprzedana, albo rolnik trzyma dla siebie. Pamietam, jak pare lat temu w okolicy Krakowa widzialem ogloszenia typu: "kupie kazda dzialke". I kupowali, nawet jej nie ogladajac "

 

Odpowiem cytatem : " to co widzimy w dużej mierze zależy od tego co chcemy zobaczyć ". Jedni mówią , że nie można już zarabiać a inni po prostu zarabiają.

 

P.S. Wypowiadam się jako : 1. Klient. 2. Przedstawiciel Treeneo, 3. Osoba zainteresowana tematem., 4. Inwestor inwestujący od 12 lat w grunty i nie tylko :-) 5. Trener i szkoleniowiec z inwestycji w nieruchomości

Pokaż mi również dobry pomysł inwestycyjny w nieruchomości gruntowe a chętnie się dołączę. Zaznaczam że przeszedłem już wszystkie dostępne na rynku :-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wszystko moze byc przedmiotem spekulacji co mozna kupic i sprzedac.

Mialbys racje, gdyby wzrost przez lata byl stopniowy (np zblizony do inflacji) a tak to co sie dzieje ostatnimi laty z cenami na rynku nieruchomosci swiadczy o bance spekulacyjnej, ktora musi kiedys peknac. Ceny nie moga rosnac w nieskonczonosc a ewidentnie teraz jest cenowa gorka.

W wielu miejscach na swiecie rynek nieruchomosci jest obecnie przegrzany, a glownym posiadaczem nieruchomosci staja sie banki. Nieruchomosci w tym i grunty rolne to byl dobry pomysl ale pare lat temu, obecnie sa to zbyt ryzykowne instrumenty inwestycyjne ze wzgledu na mozliwosc pekniecia cen.

 

Co do samych gruntow rolnych, ceny nie sa tak niskie jak by sie moglo wydawac o ile wogole jest mozliwosc ich kupna. Przykladowo w Malopolsce jest malo gruntow rolnych na sprzedaz, a te co sa, sa drogie. Juz nie mozna kupic z rak prywatnych gruntow rolnych za grosze, to juz nie ci sami rolnicy co jeszcze pare lat temu, kazdy z nich juz wie ile jest warta jego dzialka a to co bylo na sprzedaz jest juz sprzedane wlasnie przez spekulantow, szczegolnie gdy w poblizu jest droga czy media.

 

Moim zdaniem ograniczenia kredytowe, kryzys a co za tym idzie spadek popytu spowoduje, ze kupowanie dzialki w celach szybkiego zarobku mija sie z celem, chyba ze szukamy taniego rozwiazania i zakupu dzialki pod swoj dom ale to juz inny temat.

 

Zobaczysz co będzie w 2016 r. i po wejściu Polski do Uni Monetarnej.

 

Obysmy nie doczekali.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość robertprzygoda

Moglibyśmy długo polemizować.

 

Podobno na Świecie występują dwie grupy ludzi : tych co mają rację i tych co mają pieniądze. Ja wolę należeć do tej drugiej grupy :-)

 

P.S. Jest też takie mądre powiedzenie Henrego Forda " Jeśli uważasz że coś jest możliwe lub jeśli uważasz że coś jest niemożliwe w obu przypadkach masz rację "

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Widze, ze temat padł. Rozumiem, że nie ma tutaj żadnej osoby która zainteresowała się tematem?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Byłem jakiś czas temu na ich webinarze, ale mnie nie przekonali. Poza tym, wytłumaczcie mi na czym miałaby polegać ta zasada dźwigni finansowej w tym przypadku?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

W dwojaki sposób tu działa dźwignia, zresztą jak w każdym przypdku inwestycyjnym.

 

W tym konkretnym temacie sprawa wyglada tak, iż zebyś stał się właścicielem działki musisz wnieść wkład w wysokości 30% wartości jaką oni określają tej działki.

Ogolnie cena jest wyższa niż by można kupić w tych rejonach np pole. Ale co z tym polem zrobić? :) w tym programie inwestorzy kupują juz podzielone działki, jesli zechca coś tam budować to odrazu cały kompleks bedzie wzrastał w cenie. I tu jest cała istota dźwigni. Wpłacając 1/3 wartości dostajesz ksiege wieczystą i jestes właścicielem działki. Cena m2 obecnie wzrosła u nich z 28 do 32zł za metr.

 

Więc przykład dźwigni dla kogoś kto kupił działke np rok temu jeszczepo cenie 28zł (kupił w sensie wpłacił 1/3 ceny czyli około 28 000zł bo działki maja rózna wielkośc około 3000m

 

czyli wpłacajac 1/3 skorzystał ten ktoś na wzroście ceny każdego metra czyli 3000x4zł.

 

 

Ogolnie mówiąc o kryzysie i bańce spekulacyjnej na ziemi rolnej trzeba oddzielic temat. Zakupy zimi rolnej i przekształcenia jej na  budowlana, sam ten proces bedzie skuteczny nawet jesli grunty rolne stanieją. Jesli sie dobrze przeprowadzi proces przekształcenia to zawsze się zarobi mniej lub wiecej. W tamtym temacie uczestniczymy własnie w takim procesie. Nabywamy ziemie defacto rolną po cenie kilkakrotnie wyzszej niz okoliczne pola rolników, ale kilkakrotnie niższej niz okoliczne działki budowlane, uzbrojone, z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego. Oczywiście ze wiecej zarobilibyśmy kupując ziemie rolną taniej ale proces tego przekształcania nie jest prostu, a tu wchodzimy już w trakcie tego procesu, sądze ze jeszcze przed półmetkiem.

Zaintereswanie inwestorów widać, że jest bo ceny podnieśli z 28 na 32za m2.

 

Interesowałem się troche tymi procesami i są normalne firmy ktore oferują klientom takie usługi, stajesz sie inwestorem czastkowym np w 5 lokalizacjach. Firma za ciebie prowadzi proces od kupienia ziemi rolnej po uzbrojenie i załatwienie formalności trwa to okolo 3-5 lat. Na takiej operacji nawet 300% i wiecej potrafią zrobić, przy dywersyfikacji ryzyka, iz np w jednej lokalizacji sprawa MPZP utknie to zysk juz sie pojawia w innych. Ale ta metoda ma podstawową wade, potrzeba kapitąłu jak mi gadali 50 - 100tys zeby choć w kilku lokalizacjach nabyć ziemię.

 

A to Treeneo daje szanse startować od 300zł teraz nie wiem może też sie ta kwota miesiecznej wpłaty zwiekszyła.

 

Jeśli by ktoś miał pytania czy info o jakichś firmach czy osobach zajmujących sie takimi przekształceniami bede zobowiązany za poinformowanie mnie.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

temat jednak nie padł  ;)

trafiłem tu trochę przypadkowo; ale cieszę się, że jest takowy; może przysłużę się trochę do jego rozwoju;

1/ jestem uczestnikiem programu Treeneo i jednocześnie przedstawicielem; każdy cząstkowy (ciekawe określenie  ;)) inwestor jest nim z natury uczestnictwa w programie;

2/ zgadzam sie z @marcino1984; program daje niesamowite możliwości, chociaż sam ich nie wykorzystuję, ponieważ moja uwaga skupiona jest na innych tematach;

 

@Dakkar Fezboul: mnie na początku też nie przekonali  ;)

 

dziś traktuję swoje uczestnictwo w programie jako przeciwwagę dla ryzykownych przedsięwzięć i nawet z tej perspektywy patrząc godzien jest uwagi.

 

ps. pozdrawiam Cię Robercie Przygodo - Robert L. ze Stargardu Szczec. O0

mam nadzieję, że temat (także dzięki Tobie) jednak się rozwinie, bo warto  ;)

  • Lubię 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

jeśli masz 1/ 10-15 tys gotówką 2/ w otoczeniu opisywanym prze Treeneo i 3/ na zasadach gwarantowanych w programie + 4/ program referencyjny + parę innych zalte (vide treeneo.com), to ja się piszę na taki układ ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

też jestem uczestnikiem Treeneo i wiem, że to dobry temat. Polecam i zapraszam do współpracy  :peace:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@dippy: witam w klubie ;)

żeby autorytatywnie się wypowiadać dobrze było by poznać szczegóły oferty Treeneo;

jestem uczestnikiem programu na tyle długo, żeby docenić jego wartość;

jeśli ktoś ma kasę na większe (jednorazowo, np. 100-200 tys. pln) inwestycje, to może szukać samodzielnie okazji;

ja takich możliwości (na razie ;) ) nie mam, dlatego doceniam wartość oferty Treeneo;

dodatkowo, jeśli ktoś szuka możliwości sfinansowania  zakupów na raty, bez konieczności uruchamiania kredytu bankowego, to jest to oferta dla niego;

spam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak piszesz.

 

Kiedyś też byłem przekonany ze cena jest jedynym wyznacznikiem czy się opłaci inwestycja czy nie. I co z tego ze kupisz np taka działke 3000 m za 15tys jesli nie da sie tam zbudować domu?

 

Na Mazurach jest sporo takich terenów, strefa ochrony przyrody i tyle. Znajomy ma 17ha w gminie obok Ramsowa i nawet nie moze tam domu wybudować, kupił działke gdzie indziej a ha ma wciąż :)

 

Cena jest dość ważna ale jest masa innych uwarunkowań które wpływają na aatrakcyjność inwestycji. To jest naturalna sprawa i każdy na codzien sie z tą  kwestią spotyka.

 

Kiełbasa parówkowa jest dobra i tania bo jest tania i dobra :) Ale jak sie chce zjeść coś dobrego to trzeba zapłacić odpowiednią cenę. Niektórzy sie jednak łudzą za jedzą prawdziwą szynke za 16.99zł/kg

 

Można i tak.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

z racji tego, gdzie mieszkam (a dobrze mi tu), nie zamierzam wyprowadzać się i mieszkać na Warmii, czy Mazurach;

natomiast program Treeneo jest świetnie pomyślany dla osób, które nie dysponują gotówką na jednorazowy zakup, a poza tym nie mają czasu i głowy do poszukiwania okazji inwestycyjnych;

ktoś robi to za niego, a ponadto daje możliwość (a to uważam podstawa tego projektu) zastosowania dźwigni finansowej;

zdecydowanie polecam, szczególnie jako antytezę dla HYIPów dla zrównoważenia portfela inwestycyjnego, podobnie jak inwestycje w złoto i inne kruszce

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

USUNIĘTE

 

W pełni popieram! Poza tym znam osobiście współwłaścicieli Treeneo i wiem, że są ok, mam z nimi wspólnego wybitnego specjalistę od nieruchomości, wieloletniego praktyka, który zna osobiście Roberta Kiyosakiego i studiował u Donalda Trumpa, i on jest dla mnie wystarczającym gwarantem wiarygodności Treeneo. Dlatego też uczestniczę w ich programie, a w niedzielę będę wraz z jednym z nich oglądał grunty na Warmii. Szczerze polecam i zapraszam do współpracy!

Pozdrawiam serdecznie :peace:

Edytowane przez Robertpl

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

warto dodać jeszcze, że firma oprócz niewątpliwych zalet dla samego inwestora zawiera jeszcze program partnerski, który daje niesamowite możliwości zarabiania dla partnera nawet do 20. lat, czyli znacznie dłużej niż istnieje i będzie istniało większość programów w sieci

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wciąż nie rozumiem jednej rzeczy. Kupię działkę w programie Treeneo i będę za nią płacił 300 zł miesięcznie. Pojadę na miejsce, okaże się że jest to kawałek gruntu rolnego 30 na 100 m w łysym polu. Powiedzmy że w promieniu wzroku, gdzieś za niewielkim laskiem znajduje się wieś.

 

I co dalej? Mam czekać na przekształcenie, wzrost ceny gruntu czy namówić 7 następnych gości żeby kupili obok? Mam wrażenie, że jest to świetny program naciągania ludzi. Dla właściciela generuje comiesięczny, pokaźny dochód pasywny. Ja natomiast za 300 zł miesięcznie mamy szanse dołączyć do grona inwestorów ziemskich, ale z ujemnym dochodem pasywnym i kawałkiem gruntu rolnego nieornego...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

nie będę tu streszczał cyklu wykładów, bo to nie miejsce i czas;

Twoje wątpliwości są jak najbardziej uzasadnione;

jeśli rzeczywiście temat Cię interesuje i nie zabierasz głosu, tylko po to, żeby sobie "pomącić", to daj znać; podrzucę ci link do szkolenia, gdzie będziesz mógł zadać pytania wprost do autorów programu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

nie będę tu streszczał cyklu wykładów, bo to nie miejsce i czas;

Twoje wątpliwości są jak najbardziej uzasadnione;

jeśli rzeczywiście temat Cię interesuje i nie zabierasz głosu, tylko po to, żeby sobie "pomącić", to daj znać; podrzucę ci link do szkolenia, gdzie będziesz mógł zadać pytania wprost do autorów programu

 

Dobry pomysł - możemy kolegę skierować do źródła :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobne pytania i obiekcje i tylko przekładałem moje odwiedziny na szkoleniu online :)

Na konferencji zaskoczyła mnie ilość zainteresowanych (ok. setki) oraz bardzo profesjonalna prezentacja programu. Tego samego dnia zarejestrowałem się i po 6 dniach dostałem umowę przedwstępną.

Takiej inwestycji szukałem od dawna i zamiast chować pieniądze w skarpecie przynajmniej zakopuję ją w "mojej" ziemi :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

masz rację; zdecydowanie zanim ktoś włoży tu pieniądze powinien dobrze zdać sobie sprawę na czym on dokładnie polega;

warto zaliczyć kilka szkoleń zanim włoży się tu jakiś pieniądze, żeby nie było potem płaczu, pt. "ojej nie wiedziałem...";

warto dywersyfikować inwestycje, dlatego jestem w tym programie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.



×