Jump to content

PARTNER GŁÓWNY:

PARTNERZY
STRATEGICZNI:

AdBlock wykryty!

 

sketch-logo.png

 

Funkcjonowanie naszej strony internetowej jest możliwe dzięki wyświetlaniu reklam online naszym czytelnikom. Staramy się, aby nie były one liczne ani przedstawiane w sposób agresywny. 

Prosimy więc o wyłączenie dodatku typu AdBlock dla strony hyipforum.pl :)

 

Reklama




slawek34

RevJob z Branży RevShere - www.revjob.com

Recommended Posts

nie ma sensu, ludzie którzy w pl najmocniej to promowali przerzucają się na jakis mlm podróżniczy:) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale można w nim zarobić bez inwestycji,nie ryzykujesz utraty kasy, nie ma innych takich programów

Share this post


Link to post
Share on other sites

To prawda :) ryzykujesz stratę czasu :)lepiej wyjdzie wziąć nadgodziny w pracy lub zbierać złom w tym czasie który masz poświęcić na revjob i te klikanie ułamków centów

Share this post


Link to post
Share on other sites

[---]

widzę że nie wiesz że te klikanie centów jest najmniej opłacalne w tym programie ;) są inne sposoby za zarobienie w nim w krótkim czasie 20$

Edited by Polon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem co Wam przeszkadzaja te cashlinki.Przeciez to jest tylko dodatek ktos chce to sobie cos doklika.Co do programu jestem w nim od poczatku grudnia z kilkunastoma adpackami i regularnie reinwestuje.Nie mialem zadnych problemow,wyplaty dochodza do 12h z reguly.Naliczenia co godzine.Jestem zadowolony z programu revshare,puscilem tez kilka reklam i byly bardziej skuteczne niz w innych revach

Edited by Iras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zostal zmieniony skypt na stronie na bardziej funkcjonalny i ladniejszy.Dodano dodatkowe opcje Marketplace,gry,podglad adpackow. Webinary co poniedzialek,program caly czas sie rozwija az dziwne ze takie male zainteresowanie na forum. Przy zakupie adpackow poza 500 klikami naszej strony dodatkowo dostajemy po 200 wyswietlen duzego i malego bannera. Bardzo dobra jest tez opcja platnych zapisow w ktorej min wartosc to 10 centow. Sam mam ok 12 refow wlasnie dzieki nim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ostatnio słyszałem, że tutaj jest bardzo skuteczna reklama, może mi ktoś to potwierdzić? :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesli reklamuje sie cos innego niz FAP albo TAT to jest skuteczna.

Reklama loginowa ok 20 000 wyswietlen za 30$

Cashlinki 1300 wyswietlen za 10$ i 2700 wys (20sek) za  25$

Bannery 500 wys za 5$ i 2000 wys za 15$

Jest jeszcze 1 dobra mozliwosc za nizsza cene ale to juz dluzsza opowiesc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem co to jest ale pewnie tak. Do FAP i TAT ciezko o refow bo wiekszosc juz tam jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzam, reklama loginowa jest skuteczna i w dobrej cenie. Trochę gorzej z paczkami - 500 wyświetleń z jednej sztuki to mało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

widzę że wypłat nie można zlecać długo tak ma być coś robią? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieoficjalne info. RevJob podobno dostal zadyszki. Admin zapewnia, ze wszystko wroci do normy natomiast sa opoznienia w oplatach. Zolte swiatlo wg mnie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieciekawie to wygląda. Zmiany warunków wypłat mogą być impulsem do masowego wypłacania - każdy będzie chciał wyjąć jak najwięcej zanim będzie to zupełnie niemożliwe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wg.mnie od jakiegoś czasu jest w dołku, ale się nie wypowiadałem :)

uaPgr0D.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chce zebyscie wszyscy w RevJob zarobili mimo, ze sam tam nie wchodzilem. Nie panikujcie, ale poinformujcie o tym swoich poleconych, zeby byc lojalnym. Sami nie polecajcie juz programu i postarajcie sie wyciagnac co sie da. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem w programie, ale nie mam ani jednej paczki. Kupowałem reklamy loginowe. Są tanie i skuteczne, a do tego dostępne od ręki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie a ja wszedłem 3 dni temu bo mi sie spodobał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie a ja wszedłem 3 dni temu bo mi sie spodobał.

ten revshare juz troche ma, ja tam bym tu juz nie wchodzil. duzo wplaciles?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Posts

    • IMHO wypowiedź Korwina jest bardzo jasna i wynika z niej, że Jego zdaniem Braun mówił o tym, że dziłania ministra mogą dla niego skączyć się samosądem. Ergo, wcale niczym nie groził panu ministrowi... Mniejsza czy można się taką oceną wypowiedzi Srauna zgodzicz czy nie. Problem leży w tym, pani redaktor oczekuje by jej gość potępił Brauna w czambuł a inna od niej ocena słów Brauna jest niedopuszczalna i prowadzi so przerwania rozmowy. Bezsens. I znów kolejna manipulacja... Nie zauważyłem bowiem by Korwin w jakiejkolwiek wypowiedzi bronił pedofili.  Natomiast wypowiada swoje zdanie w kwestii tzw. wieku zgody i wskazuje dość racjonalną argumentację za swoim stanowiskiem. Nie musimy się z jego opinią w tej kwestii zgadzać ale nie można nie zauważać, że dokładnie takie - wynikające z natury - podejście obowiązywało w wielu kulturach przez stylecia a prawo zezwalające na małżeństwa osób w tym wieku było tego naturalną konsekwencją.  Tzw. Wiek zgody -ustalony na 12-13 lat jeszcze dziś gdzieniegdzie występuje (Meksyk, Japonia, Argentyna).
    • https://www.tvp.info/55906220/posel-korwin-mikke-zwolennikiem-obnizenia-wieku-zgody-na-seks-broni-pedofilii-jestem-zwolennikiem-natury
×