Jump to content

PARTNER GŁÓWNY:

PARTNERZY
STRATEGICZNI:

AdBlock wykryty!

 

sketch-logo.png

 

Funkcjonowanie naszej strony internetowej jest możliwe dzięki wyświetlaniu reklam online naszym czytelnikom. Staramy się, aby nie były one liczne ani przedstawiane w sposób agresywny. 

Prosimy więc o wyłączenie dodatku typu AdBlock dla strony hyipforum.pl :)

 

Reklama




Recommended Posts

Hej, czy ktoś mógłby mi odpowiedzieć na poniższe pytania, bo support netellera wysyła mi jedną i tę samą wiadomość co już mnie irytuje..

 

Mianowicie:

1. Jakie są limity dla zweryfikowanego i niezweryfikowanego rachunku?

 

2. Czemu jak wysyłam np 5euro przelewem to na koncie jest trochę mniej tzn np 4,70? Dodam, że konto w banku i na netellerze mam w tej samej walucie i przelewam właśnie w niej. Ze strony mojego banku nie jest pobierana żadna opłata, więc skąd ten deficyt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ogólny limit dotyczący niezweryfikowanych kont  wynosi 500 USD, 1500 USD lub 2000 USD w zależności od kraju zamieszkania.

...

Aby zapoznać się z limitami na swoim rachunku, najedź kursorem myszki na zielony znak zapytania w rachunku NETELLER.

 

Mówiąc szczerze, to u siebie na koncie nie widzę zielonego znaku zapytania.

Generalnie bez weryfikacji to nie da się sensownie korzystać z Netellera.

 

 

Co do drugiego pytania - z przelewami zagranicznymi to nigdy nie wiadomo ile na końcu łańcuszka będzie, bo po drodze może być przecież kilka banków pośredniczących, które zawsze coś sobie liczą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tego znaku zapytania również nigdzie nie mam. Moim zdaniem powinno być gdzieś JASNO napisane jakie są limity, prowizje itp tak jak napisane jest to na stronie skrilla.

 

Co do tego przelewu to gdy w netellerze wybieram opcje wpłaty, to pokazuje mi numer do przelewu w polskim banku, więc jest to przelew krajowy i nie powinno być żadnych kosztów. Po drugie, gdy już mam dane do przelewu itd pokazana jest kwota, która jest w PLN, a nie w EUR (a konta mam w EUR) - nic z tego nie rozumiem.

 

Zweryfikowałem konto i zaczął się kabaret.. Chodzi o to, że przyszła mi wiadomość, że moje konto jest zweryfikowane i mogę z niego korzystać "bez ograniczeń". Następnie przychodzi wiadomość, że z przyczyń technicznych nie udało się zweryfikować mojego konta.. Piszę do supportu w tej sprawie, a oni nie wiedzą co chodzi, nie potrafią mi pomóc, a co najlepsze w tym momencie nawet nie raczą odpisać na mojego e-maila. Dodam, że jak wchodzę na konto netelllera to jest napisane, że mój rachunek jest zweryfikowany. Nie dość, ze jest to moja pierwsza "przygoda" z e-portfelami to jeszcze takie cyrki. Poczekam ze 3/4 dni, jeśli nic nie zdziałam to przenoszę się do skrilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×