Jump to content

PARTNER GŁÓWNY:

hyip monitor

PARTNERZY
STRATEGICZNI:

SCFtoken

AdBlock wykryty!

sketch-logo.png

Funkcjonowanie naszej strony internetowej jest możliwe dzięki wyświetlaniu reklam online naszym czytelnikom. Staramy się, aby nie były one liczne ani przedstawiane w sposób agresywny. 

Prosimy więc o wyłączenie dodatku typu AdBlock dla strony hyipforum.pl :)

Reklama

Combo

Jak wypozycjonować stronę

Recommended Posts

Witam, czy ktoś mi pomoże, da jakieś rady jak wypozycjonować stronę?

Dodałem na razie wymienę linków + planuję zakupić unikalne wejścia i jakiś mailing, ale to wkrótce (może to nie pozycjonowanie lecz reklama).

Co jeszcze mogę zrobić? Nie chce wydawać po kilkaset/tysiecy złotych na pozycjonowanie, a jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie <_<

Nie wiem, czy mogę tutaj wkleić dokładny link, ale na wszelki wypadek tego nie zrobię, Wpisz sobie w google "pozycjonowanie i optymalizacja" i odwiedź pierwszą stronę w wynikach. Jest to skarbnica wiedzy w polskim internecie, jeśli chodzi o pozycjonowanie. Staraj sie nie pakować pieniędzy w coś, co nie przynosi efektów. Poczytaj na temat Google Panda - jest to nowy algorytm, który odpowiada za pozycjonowanie. Zwróć uwagę na to, co się liczy w osiąganiu coraz to wyższych pozycji w wyszukiwarkach.

Na zakupach grupowych znajdziesz również oferty np. 180PLN/rok pozycjonowania, na około 5 fraz do 2 mln wyszukiwań, z tego bodajże 2 są regionalne, jedna z nazwą firmy, a pozostałe jakie chcesz. Dają bodajże gwarancję na top10. Wydaje mi się, że 15 PLN/miesiąc nie jest dużą kwotą, a taka usługa coś na pewno pomoże.

Tak już po za wszystkim - najtaniej będzie, jeśli sam nauczysz się pozycjonować, potrwa to trochę czasu, ale w przyszłości, gdybyś chciał zbudować jakieś inne strony, pozwoli zaoszczędzić trochę pieniędzy.

• Like 1

Zacznij od odpowiedniej budowy contentu, zapoznaj sie z wytycznymi google dla webmasterow i zastosuj je na swojej stronie.