Jump to content

PARTNER GŁÓWNY:

hyip monitor

PARTNERZY
STRATEGICZNI:

AdBlock wykryty!

sketch-logo.png

Funkcjonowanie naszej strony internetowej jest możliwe dzięki wyświetlaniu reklam online naszym czytelnikom. Staramy się, aby nie były one liczne ani przedstawiane w sposób agresywny. 

Prosimy więc o wyłączenie dodatku typu AdBlock dla strony hyipforum.pl :)

Reklama

Guest S18

forex

Recommended Posts

Guest S18

Witam, jestem początkującym inwestorem i chciałbym wyjaśnienia o co mniej wiecej chodzi w tym programie oraz czy ten program jest wiarygodny...http://www.forex-trading-software.ws/

Guest S18

ale czy wg Ciebie rzeczywiscie mozna z tego wyciagnac pieniadze takie jak zapewnia ta witryna??

Musialbys zapytac osob ktore korzystaly z ich automatycznych sygnalow. Ja polecam samemu nauczyc sie swoich sygnalow :)

Ja polecam samemu nauczyc sie swoich sygnalow :)

Więc posłuchaj się Ivaho, bo ma rację. Znajdź własny system zarabiania na forex a potem korzystaj z sygnałów do potwierdzania własnych przewidywań.(  Musisz umieć weryfikować to co ci przesyłają i mieć wiele mądrości żeby z tego skorzystać)

i nie myśl że forex to łatwe pieniądze, bo rzeczywistość jest nieco inna. może po jakimś czasie to tak będzie.

pozdrawia i powadzenie

Guest S18

wycofałem sie szybko z tego, bo nie mam kasy co miesiąc tyle płacić. Pozdrawiam :)

Stworzyłem jakiś czas temu kurs, który pokazuje trudną sztukę rywalizowacji na rynku walutowym Forex. Reklamy są pełne ofert, w których nie pokazuje się jak umiejętnie zarządzać pozycją, aby realizować zyski i ograniczać straty. Oczywiście może ktoś powie, że skoro prowadzę bloga na temat inwestowania oraz wydaje szkolenia i kursy na ten temat to powinienem nic nie mówić o stracie, tylko o zyskach. Jednak dla mnie strata jest tak samo normalnym pojęciem jak zysk. Trzeba tylko dbać o to, aby bilans miedzy pozycjami, w których niestety system wygenerował mylne sygnały był zawsze niższy od naszych zysków, czyli abyśmy zarabiali.