Jump to content

PARTNER GŁÓWNY:

hyip monitor

PARTNERZY
STRATEGICZNI:

SCFtoken

AdBlock wykryty!

sketch-logo.png

Funkcjonowanie naszej strony internetowej jest możliwe dzięki wyświetlaniu reklam online naszym czytelnikom. Staramy się, aby nie były one liczne ani przedstawiane w sposób agresywny. 

Prosimy więc o wyłączenie dodatku typu AdBlock dla strony hyipforum.pl :)

Reklama

ViciPL

Księgarnia Internetowa Niszowa

Recommended Posts

Serdecznie Witam

Chciałbym się dowiedzieć waszych opini na mój plan biznesowy.

Lecz żeby , coś napisać ogólnie o biznes planie pasowałoby napisać coś o sobie.

A więc mam 21 lat , studiuję niestacjonarnie oraz pracuje ( umowa śmiecowa ) ( jeszcze, w każdej chwili mogą mnie zwolnić )w Krakowie.

Oczywiście pokój wynajmuje , pochodze z miejscowości ok 90km od Krk.

Chciałbym w końcu się jakoś pomału ustabilizować finansowo.

Wymyśliłem więc stworzenie na jakimś skrypcie lub na zlecenie sklepu( księgarnii ) internetowej niszowej tzn. do pewnych grup.

Aktualna konkurencja jaka istnieje na rynku ( jaką osobiście znam to :

http://sklep.konserwatyzm.pl/

http://nasz-sklep.net/

Oczywiście byłaby różnica w moim sklepie a podanymi powyżej , lecz najbliżej do mojej tematyki pasują one.

Wydawców dodawałbym stopniowo.

Reklama :

- współpraca z serwisami,forami o podobnych poglądach

- organizowanie , sponsorowanie różnych konkursów, udział i sprzedaż na specjalnych wykładach itp.

- * w miarę czasu tworzenie aukcji, pozycji pewnej książki z ustaleniem z wydawcą . jako charytatywnej tzn.

cała marża moja oraz ( jakiś większy upust wydawnictwa) szłaby na np. dom dziecka itp.

Moim celem nie byłaby tylko cheć zysku lecz różnież promocja pewnych poglądów , wspieranie różnych akcji charytatywnych lokalnych.

Minusy:

- Ciagłe Opłacenie DG ( ZUS itp. )

- brak dużych zasobów finansówych <3 tys. ( liczyłbym na dofinansowanie ale i tak nie można opłacić z nich ZUSu , materiałów itp.