Jump to content

PARTNER GŁÓWNY:

hyip monitor

PARTNERZY
STRATEGICZNI:

AdBlock wykryty!

sketch-logo.png

Funkcjonowanie naszej strony internetowej jest możliwe dzięki wyświetlaniu reklam online naszym czytelnikom. Staramy się, aby nie były one liczne ani przedstawiane w sposób agresywny. 

Prosimy więc o wyłączenie dodatku typu AdBlock dla strony hyipforum.pl :)

Reklama

Mises

Robot forex do scalpingu

Recommended Posts

Witam

Korzysta z was ktoś z robotów do forex bazujących na metodzie scalpingu?

Temat mnie zainteresował jak zobaczyłem ile mój znajomy w 2 dni natrzaskał kasy bazując głownie na zgarnianiu małej ilości pipsów i graniu na dużych kwotach.

Stosował on wskaźniki FIbo oraz wskaźnik akumulacji transakcji/pieniędzy na rynku.(gdy wskaźnik był duży to następuje odwrócenie trendu)

Nie znam się na forex, ale zrobio to na mnie wrażenie. ok 90% transakcji na plus

[/url]

Uploaded with
ImageShack.us

Statement 6.htm

Edited by Mises

Ale.. gdzie ten robot? Jak go udostępnisz to mogę go potestować :)

Twoj kolega gra za pomoca tego robota?

Pytam się was czy ktoś nie zna takiego sposobu.

Czy ktoś korzysta z robota do scalpingu :)

robotów do scalpingu jest pełno, tylko czy są zyskowne? Pewnie tak, tylko muszą być spełnione odpowiednie parametry wskażników, takeprofit, stop loss, czas egzekucji danego zlecenia, itd, - dobra optymalizacja i powinno być ok.

Najlepszym przykładem jest robot xmt-scalper, który na danych historycznych daje ogromne zyski, ale już na rachunku realnym zawodzi (u większości brokerów)

Mises - a co do taktyki stosowanej przez twojego kolegę. Widzę ze nie ma sztywno ustalonego takeprofit'u, więc bardzo ciężko będzie stworzyć robota opartego na tej strategi i dającej takie same efekty. Jak na razie to powinieneś iść do kolegi, poprosić go, by dał Ci materiały do nauki, a po przestudiowaniu ich, usiąść przy koledze, kiedy on handluje i uczyć się - masz tak blisko warsztat a szukasz tak daleko