Jump to content

PARTNER GŁÓWNY:

hyip monitor

PARTNERZY
STRATEGICZNI:

AdBlock wykryty!

sketch-logo.png

Funkcjonowanie naszej strony internetowej jest możliwe dzięki wyświetlaniu reklam online naszym czytelnikom. Staramy się, aby nie były one liczne ani przedstawiane w sposób agresywny. 

Prosimy więc o wyłączenie dodatku typu AdBlock dla strony hyipforum.pl :)

Reklama

Evita

chciałabym się dowiedzieć coś na temat jednego programu plus500

Recommended Posts

jest zwiazany z Forexem, jaka jest opinia wasza i co wiecie o tym, nie wiem czy w to wejść i czy warto, jestem laikiem w grze na giełdzie, możecie coś podpowiedzieć?

Zarejestrowałem się spróbowałem dostałem bonus z którym zainwestowałem ale tak jak ty jestem laikiem w grze na giełdzie więc szybko straciłem kasę z bonusu przychodziły smsy żebym dopłacił ale dałem sobie spokój . Swoje inwestycje skierowałem w programy oferowane na tym forum .

Myślę że minimalne pojęcie trzeba mieć żeby grać na giełdzie i znać język giełdowy , czytałem że plus 500 jest wpisane do komisji nadzoru finansowego że nie mają zezwolenia na prowadzenie działalności finansowej , ale jest wiele osób które piszą że dostali pieniądze z inwestycji giełdowych .Ale tak jak pisze @Justa był już omawiany na tym forum temat Plus500 .

dziękuję wam za informację, chciałabym na czymś zarobić ale nie wiem gdzie a nie mam za wiele funduszy, macie może coś wiarygodnego co daje jakiś dochód bez obawy? wdzięczna byłabym za jakieś podpowiedzi :)