Jump to content

PARTNER GŁÓWNY:

hyip monitor

PARTNERZY
STRATEGICZNI:

AdBlock wykryty!

sketch-logo.png

Funkcjonowanie naszej strony internetowej jest możliwe dzięki wyświetlaniu reklam online naszym czytelnikom. Staramy się, aby nie były one liczne ani przedstawiane w sposób agresywny. 

Prosimy więc o wyłączenie dodatku typu AdBlock dla strony hyipforum.pl :)

Reklama

rivenmag

pomysł na e-kantor internetowy z wewnętrzną wymianą walut

Recommended Posts

Witam wszystkich.

Słowem wstępu, mam na imię Rafał i ogólnie pojętym "zarabianiem" w internecie zajmuję się od kilku lat. Od roku poza programami partnerskimi, MLM, hyip czy ponzi zająłem się też wymianą e-walut. Stąd wziął się mój pomysł, do którego jednak realizacji brakuje mi przysłowiowego "kopa". Poza "zabawą" w necie prowadzę od kilku lat własną firmę w branży budowlanej.

Do rzeczy.
Mój pomysł opiera się na uruchomieniu w pierwszej kolejności e-kantoru on-line. Mam na myśli portal (funkcjonalnością przypominający LilionTransfer), w którym będzie można wymienić, kupić lub sprzedać najpopularniejsze (tylko kilka) e-waluty. Na tą chwilę mogło by to być np. PM, STP, P, Ego, BTC. Oczywiście wszystko to wiąże się z kosztami skryptów, serwerów czy działalności gospodarczej (na szczęście kantorek on-line jest dość prostym tematem jeśli chodzi o sprawy formalne w PL, oczywiście jeśli cokolwiek można uznać w PL za takie ;) ). Kantorek przewagę nad konkurencją mógłby mieć narzucając stosunkowo małe prowizje.

Drugim krokiem, zakładając, że pierwszy by się udał, byłoby poszerzenie portalu o moduł wymiany e-walut między użytkownikami. Tą część można by śmiał przyrównać do i-transfer, jednak zasadniczą różnicą było to, że aby móc dokonywać transakcji należy zweryfikować swoje konto przy pomocy dowodu osobistego i konta bankowego. Skutecznie ograniczyło by to wyłudzenia i przekręty pomiędzy uczestnikami. Uczestnicy wpłaty i transakcje robili by bezpłatnie, odpłatnie jedynie wypłaty.